Gå til innhold

Spørsmål om Emmaljunga....


Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen kjøpt en emmaljunga vogn i sverige??hvordantype,og hva måtte du betale for den??

Og hvilken butikk :o)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har, vi betalte for edge duo med parasoll og stelleveske ca 7000 mener jeg og huske, svenske kroner...

 

Kjøte den på Kattis babyshop i strømstad

Skrevet

Vi har bestilt Emmaljunga City Cross m/City Bag i Torsby i Sverige. Betaler i underkant av 5500 SEK for den (fikk en grei pakkepris).

 

Er ganske lang bestillingstid: vi bestilte vogna i slutten av mars og får den rundt uke 25

 

:)

Skrevet

hvorfra bestilte du den da? link?

Skrevet

Butikken heter noe sånt som Önneby Smått og Gott, den lå på forhandlerlista til Emmaljunga.

 

Vi har ikke lange turen til torsby, så vi tok med adressa og GPS. Havna utafor sentrum, butikken drives fra ombygd garasje hjemme på gårdsplassen. Men kanskje derfor vi fikk en så god pris. Tror vi sparte 4000 på vogn m/utstyr og Akta Graco Duologic bilsete i forhold til norske listepriser :)

 

Litt begrensa åpningstider, men de står på hjemmesiden.

Skrevet

tuuusen takk for svar =) hadde en brio sist, men satser på en emmaljunga denne gangen :)

Skrevet

Værsegod :)

 

Har ingen vognerfaring sjøl, men har bestandig syntes at Emmaljunga har fine vogner.

 

Lykke til!

Skrevet

jeg har en kjempe fin emmaljunge classic fra 05 nesten ikke brukt pga hard vinter det året, skulle brukt den selv nå men måtte kjøpe dobbelt trille. den er lys beige koster ny 8000 skal selge den for 4500 den har dyp del og sportsdel,sportsdel litt merer brukte enn dypvognen. er utrolig fornøyd med vognen og lei meg for å ikke få brukt den nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...