Lille*meg Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har sotte å læst ijænnom på mange sie hær, å har lagt mærke te at d en goooo del idiotiske svar her... Man ska ikke fei over andre si dør, før man har feid si ega dør... Æ skamma mæ over enklete a di sm har svara...
m den lille Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Javel ja. Sikker på at du ikke trenger å pelle deg over på kranglesida? Eller komme med noe konstruktivt å si?
PintSizedDictator Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 *kremt* Snakk om selvmotsigelse da...har du en kost? Området foran døren din kunne trengt en omgang;)
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hvorfor skal folk som reagerer på ting på skravle "pelle seg over til krangle" ? Er det opp og avgjort at her inne kan man ikke reagere?
PintSizedDictator Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Nei her inne får man ikke lov å si noe med mindre man e et eneste stort glis og baaaaaaaaaaaaare positiv....ja, eller søt og go nemlig:P
Gjest Odyssey og det nydelige nurket Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Ok, da har jeg skjønt det. Ikke at jeg forstår hva lille*meg er sint for nå, men.
PintSizedDictator Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Oddysey...du glemte å legge til x-antall :D:D... ellers oppfattes du som sur og tverr og kan pelle deg inn på krangle;) Hmmm, nei det e vel ikke meningen at vi skal forstå alt og alle, så lenge alle forstår at eg har rett;)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 dumme spørsmål får dumme svar kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå