Gå til innhold

Hva slags shampo bruker dere på barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte en sånn barneshampo med noe bjørnegreier på som jeg kjøpte på apoteket, en stund siden den ble tom, så brukte jeg bare min frisørshampo... Kom til å tenke på at den kanskje er for sterk for hennes hodebunn? Hun er 2 år og 7 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker babyline shampoen enda vi

Skrevet

vi bruker volare sin aloe vera baby shampo. hun har atopisk eksem og denne er hittil den eneste jeg har funnet ut at hun tåler. kan anbefales på det sterkeste. jeg kan i hvertfall ikke bruke mine egne shampoer på henne da har hun store sår i hodebunnen selv om det er en dyr frisør shampo. har selv følsom hodebunn

Skrevet

Den gule Natusan barne-shampoen bruker jeg nå til begge jentene mine (2.5 år & 9 mnd). Gjør håret rent, fint og velduftende.

Skrevet

Her i huset bruker vi neutral sin barne shampoo...

Skrevet

Brukte babyline sin inntil for en måned siden, da oppdaget han shampooen til storebror, med digimon eller hva det er på..Han ville så gjerne ha den i håret og da tenkte jeg hvorfor ikke..

Den lukter godt ihvertfall, går og sniffer i håret til gutten stadig vekk..

Skrevet

Bruker neutral på begge mine. Også den balsamsprayen, den gule, er vel natusan den...men begge har langt hår og det er ikke lett å børste ut floker uten;)

Skrevet

Her bruker vi Babyline sin shampoo. Men må bruke Natausan balsam-spray etterpå, for å kunne gre det lange håret hennes uten å måtte sloss mot floker...

Skrevet

Babyline her. Aner ikke om sånn frisørshampoo er for sterkt. Kommer nok an på hvilken type hår det er beregnet for. Min feks er for sensitiv hodebunn, og den hadde sikkert funka.

Skrevet

wella kids shampo, grunnen er at jeg fikk en eske med 12 stk i som var feilsendt til jobben til gubben:-)

så må jo bruke de opp, hehe, helt grei den........

Skrevet

Jeg har prøvd det meste av barneshampoer og balsamer på håret til guttungen uten at det har funket så veldig bra. Han har blandingshår og 2 forskjellige hårtyper.(Pappaen er afrikaner.) Den ene typen er fint tynt hår med små krøller, mens den andre er tykt, tørr og med store krøller. Det er også noe mørkere enn det fine. Blir håret litt langt får han fort lange tovete krøller i bakhodet. Jeg fant lykken på en amerikansk nettside, MixedChicks.Com og bruker produktene dems 1-2 ganger i uka avhengig av hvor langt håret til guttungen er. Utenom de behandlingene bruker vi Bamses shampo og balsam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...