kajak&Daniel Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Driver og legger lillegutt nå.. men han vil ikke ligge i senga si! Han har vært slik de siste dagene. Han vil bare at jeg bærer han. Hvis jeg legger han ned, begynner han å gråte, og slutter ikke å gråte før jeg tar han opp. Hva skal jeg gjøre da? Når jeg tar han opp, er han ikke veldig trøtt heller, så han må bysse han en stund før han sovner. Men om han gråter en liten stund, blir han sliten og sovner ganske raskt.. Huff.. vet ikke hva som har skjedd jeg.. Han har aldri vært lett å legge, men ikke så ille. Har aldri trengt å ta han opp igjen... Han er forresten 7 mnd...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 minien min har hatt en urolig kvelds periode han og .. han er snart 8 mnd.. Vi har bare satt hardt mot hardt vi .. har han lagt seg har han lagt seg.. så går vi heller inn og strker på han og synger litt ekstra.. han sovner til slutt.. Det ga seg etter bare noen dager;) Tror de små har blitt så "store" at de tester oss litt.. Hvis jeg gråter får jeg komme opp--- Ser det på oden til tider altså.. gråter på gulvet og gliser med en gang jeg tar han opp... hm..
FruYirdaki Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Min erfaring er at J vår har hatt det slik i de periodene det har vært tenner på gang, en ny "barrierekode" som skal "knekkes" som feks kryping osv og at han har blitt mer "mobil". Ellers så kan det jo bare hende at han begynt å se verden med andre øyne og har mange inntrykk å fordøye om kvelden. Da har han trengt litt lengre tid på å roe seg ned om kveldene. Men jeg tror i alle fall at det er utrykk for at han ønsker at du skal være der sammen med han når han skal sove. Vi har kosa oss i storsenga og prata og synget til han har blitt trøtt og sovna. Og perioder har det tatt 1 time, men som oftest ikke mer enn 15-30 minutter. I alle fall koseligere enn at han skulle vært alene. Tror i alle fall at det går i faser og at man bare må stole på når de utrykker at de trenger deg der.
kajak&Daniel Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Takk for svar! Ja, har virket som om han har villet ha meg der også ja.. For når jeg går ut, åler han seg ned i enden av senge som er mot døra, og ligger der og gråter. En gang hadde han reist seg opp på knærne, og stod og holdt på kanten av senga, gråt og så mot døra.. Så det ble jo til at jeg vugget han i søvn i kveld også.. Lot han gråte litt da...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Hva om du sitter og holder han i håna og stryker på han helt til han sovner da?
kajak&Daniel Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Han gråter helt til jeg tar han opp.. og han vil ikke ligge nede, han snur seg over på magen..... Har ikke prøvd å la han gråte så veldig lenge da... (kanskje 10 min) så vet ikke hvor lang tid det ville ta før han hadde sluttet å gråte.. Kanskje jeg skulle prøve det.. se hvor lang tid det hadde tatt før han hadde sluttet å gråte... hmm.... Det kan jo hende at det er noe i det hun skrev om å lære seg nye ting. Han har både lært seg å krabbe i dag, og han satt seg opp selv for første gang.. Han var syk i forrige uke, så var da alt begynte... Da ville jeg jo ikke la han gråte heller, når han allerede var syk og hadde det fælt....Jaja. Han sover iallfall nå, så får se hvordan det går i morra..:-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Ja de har jo mange inntrykk. mini er alltis urolig hvis hna har opplevd noe nytt...me jeg prøver å ikke ta han opp alikevell.. sitter hos han , emn har ikke øyekontakt.. men stryker og koser på han..og synger.synger høyere enn han gråter... Så roer han seg! hvis ikke blir det fort en vane å måtte bysses vil jeg tro.. og de blir jo ikke akkurat lettere med tiden;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå