Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har noen spm! 1: Noen som kjenner til Kafe gelein på Isegran? 2: Noen som vet om noen som lager god mat? (ja, til bryllup) Eneste jeg kommer på er Råde selskapsmat.. Takk for svar =)
Lavendel*06*10* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 1. Har bare gått forbi et par ganger 2.Veldig god mat på Råde selskaps mat da HAdde snitter derfra til dåpen til Theodor:) Ellers lager de god mat på Torgets lille kjøkken her på Gressvik
Hææ? Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hei hei!For å svare på ditt første spørsmål:Galeien på Isegran er et nydelig sted å ha sommerbryllup om det er fint vær og man kan ha opp dørene og feks ha partytelt ute på gressplenen.Fantastisk utsikt over til gamlebyen og utover elva.Jeg har en drøm om å ha mitt eget bryllup der en gang Men ellers på året tror jeg ikke det er det helt store,da kafèen er relativt liten og det kan bli ganske trangt om det ikke er mulighet for å være utendørs.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Ahhh... Tror nesten jeg må ta meg en tur ut dit for å titte =) Hørtes koselig ut da! Vi blir bare ca 25 stk, så blir kanskje ikke så trangt inne uansett..?
Hææ? Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Det kommer nok helt an på hvordan bordene blir plassert og slikt,det kan nok pyntes å få det fint der,men jeg syntes liksom hele sjarmen med stedet er omgivelsene,og de kommer best til sin rett på sommeren da.Men du burde absolutt dra å se!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Vi skal gifte oss i august neste år, så satser på det er pent vær da =) Ja, det skal jeg helt klart gjøre! Var billig å leie der så jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå