Gå til innhold

Dere som ga tips om å vaske sort/hvit microfiber treningstøy i sta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde som dere sa.. vaska det med mørkt microfiber treningstøy... det hvite ble GRÅTT!!!!! søren og den var helt ny den toppen...'

noen som har tips til å få det bort?

har lagt den i zalo nå....

takk for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de blander lyse og mørke farger skal den mørke fargen være fast (ikke farge av), de andre mørke klærne der i mot trenger ikke være det. Synd det ble grått da.

Skrevet

ja veldig kjdelig.. trenings tøy er jo ikke akkurat gratis heller:/

hm... Men hvis fargen blir jevnere enn den er nå er det jo ok alikevell.. da har jo ingen lik he he ;)

Skrevet

ehhehe ja det er jo en måte å se det på ;)

Skrevet

det kan hjelpe å vaske den med vanish. Det bleker litt uten å bleke fargene

Skrevet

La den i oppvask kommen med varmt vann og vanish nå--- spennende å se om det funker;)

Takk!

Skrevet

Så kjipt da :(

Jeg HATER når det er klær som har blanda mørkt og lyst, fordi jeg alltid er usikker, før jeg ender med å vaske det med mørke klær (har gått bra her)

Skrevet

Det ble ikke borte med vanish heller.. men men..får bruke den på jogge turene da og ikke på sneteret,,:=)

Skrevet

Huff så kjedelig!

All microfibertøy som er 2 farget skal vaskes med hvitt. Selv om f.eks en genser er sort med bitte litt hvitt, skal den vaskes med hvitt. Har selv opplevd å fått ødelagt tøy som du. En anne ting er at man ikke skal bruke skyllemiddel. Dette ødelegger stoffet og kan gi en veldig vond lukt. Men hvis det ikke står på tøyet at det må vaskes med hvitt og de ikke opplyste det i butikken kan du jo prøve å reklamere? :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...