silhah og emilie Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 gå inn på www.hemmeligbarnevenn.piczo.com å se på de som har presentert seg der:)
rødhette* Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 skriv hvor gml knøttet er, hva slags str h*n bruker i klær, hva slags type klær dere ønsker/ikke ønsker, farger dere liker, om det er noe spes. dere trenger (grøtboller, biteleker, bøker, smokker, tåteflasker osv osv), om det er noe spes. dere liker (Ole Brum, prinsesse-ting, biler, osv).. alt mulig som kan være til hjelp for den som blir deres hemmelige venn Regner med du har lyst å melde dere på hemmelig barnevenn - så flott Fristen går ut i morra, så det er fortsatt mulig for flere å melde seg på ;D
mayaya Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Japp, har sendt dere mail :-p Jeg har tenkt på å joine hemmelig venn lenge, men når jeg så en BARNEvenn, da bare MÅTTE jeg :-D
rødhette* Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Så flott da Ja, så du hadde sendt mail rett etter jeg svarte deg hehe. Så påmeldingen din er registrert
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 er det for seint å være med da? hvem/hvor kan je melde me på
mayaya Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2007 neida, se her ; http://www.hemmeligbarnevenn.blogspot.com/ du har til i morgen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå