Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Er du her??? Hvordan går det med dere??? Kondolerer forresten
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hva har skjedd med deg Mamma til en liten og en stor.. Har lagt merke til at du får en del pepper her inne..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Kva kondolerer dere henne for.. Har noe hendt..
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 For en dum tråd å være anonym på... Mamma til en liten og en stor; håper ting går bra med dere. Dine steile meninger og dine debatter er savnet. Jammen dødt her uten deg;)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Vel,det er vondt og tungt alt sammen.Det taler vel for seg når jeg sitter her klokken 2.44.Da pleier jeg ligge i senga mi og sove,for å være uthvilt til min lille gullklump.Heldigvis virker det som faren endelig får sove,så da kan han ta ham i morgen. Koselig å se at jeg er savnet her inne og da tar jeg det som et hint på at folk tenker over hva jeg skriver og ser litt fornuft i det. Håper at alle har det bra her inne. Leser litt innimellom,men orker som sagt ikke engasjere meg i hva som skjer her inne lengre. Takker for omtanken.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 "Koselig å se at jeg er savnet her inne og da tar jeg det som et hint på at folk tenker over hva jeg skriver og ser litt fornuft i det"- Tror du virkelig at det er årsaken til at folk skriver dette her? Eller tror du at det er for å trøste? Tror ikke det er mange som syns det du skriver er fornuftig. Men kondolerer
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er i bunn og grunn veldig veldig uenig med deg om, tja, stort sett det meste, mamma til stor og liten, men liker god debatt... Tenk så kjedelig verden hadde vært om alle var enig og mente AKKURAT det samme! Og anonym, det er ikke bare ufornuftig heller. Det er viktige temaer å belyse, morsomt å debattere og ikke minst så skaper det litt liv her inne, noe det ikke er veldig mye av nå som hun er borte. Og sett i lys av at noen mener attachment parenting er galskap mens andre mener det er den eneste rette løsningen så kanskje man ikke skal uttale seg for mye om fornuft og ikke, for det er ikke DET dèt handler om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå