Gå til innhold

pappas nye dame...................

Anbefalte innlegg

Skrevet

pappa har fått ny dame. hun er 22 år!!!! selv er han 46...er så utrolig motbydelig! jeg er 20, og har ei datter på 3 mnd...vil for faen ikke ha en stemor/stebestemor som bare er to år eldre enn meg!!! blir så jævli kvalm av å tenke på at han faktisk kan ha sett på venninnene mine...FYSJ!!!!!!!!!!!!!!!1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffa meg... har han masse penger kansje... ?

Skrevet

eller er det importert thai dame?

Skrevet

Ojojojo... Selv om jeg prøver alt jeg kan å være fordomsfri og tenke "kjærligheten kjenner ingen alder", så blir dette litt drøy kost.

Hvilke felles interesser har de? Og hva med vennemiddager etc? Kunne vært spennende å være flue på veggen der...

Skrevet

Var sammen med en som hadde en datter som var to år yngre enn meg!

Ikke hadde han mye penger heller! Men det var et flott forhold, selvom barna hans HATA det! og til slutt klarte de å ødlegge det : ( De ba han velge.

Skrevet

var ikke det like greit da.. tenkt deg litt om da... ville du virkelig ha levd hele pensjonist livet alene.. Som som i HI sitt tilfelle. Når hun er 60 år og i sin beste alder der en har masse muligheter for å reise ol. så sitter mannen der å er over 80 år og kansje pleiepasient.

Skrevet

Det skjønner jeg faktisk at barna hatet. Ett sted går grensen selv om "kjærlighet har ingen alder".

Det er for gale når man får seg en kjæreste som er på alder med egne barn...

Skrevet

jeg kunne ihvertfall aldri blitt sammen med en på pappas alder.. skal liksom ho på 22 år fungere som bestemor ho da??? herregud, skjønner ikke hva noen av de tenker på.. pappa mener at de har så mye til felles da, glad i turer og dyr, og politikk og bla, bla, bla...hvis han gjør ho gravid kommer jeg til å klikke! ho er jo 22 og vil sikkert ha barn etterhvert...synes uansett at han burde tenke seg om, han er tross alt far og bestefar.

Skrevet

jeg sa forresten til han, at så lenge de to er sammen blir det null besøk av datter og barnebarn...men de er fortsatt sammen...så han er faktisk villig til å ofre familien for den kjærringa..

Skrevet

Turer og dyr kan vel de fleste svelge unnna, sleng på hjemmekos og rødvin også, så er vi i boks. Politikk gjennomsyrer jo samfunnet, så den er også vanskelig å vri seg unna. Problemene kommer vel når de etter hvert forstår at de har vidt forskjellige referanserammer..

Pepper til meg, men så frisinnet er jeg ikke.

Skrevet

Tipper du kan slappe av. Gir dem max 1 år...

Skrevet

"han velger kjerringa fremfor barnebarna"

Fordi du nekter ham å se ungene så lenge han er sammen med denne dama..

Da vil jeg si det slik at det er du som berøver barna dine et forhold til sin egen bestefar...

Uff!

Skrevet

egentlig så hjelper det veldig lite om det blir slutt mellom de, for nå har jo pappa bevist at han er en gammel gris. skal aldri mer ta med venninner hjem til han! og stakkars mamma, må da føle seg utrolig gammel, ho er jo 40 år!! litt i eldste laget gitt...hah...dustemann!

Skrevet

jo, sant det... men jeg synes det blir for dumt at vi skal leke "lykkelig familie", for det blir bare falskt. ho dama skal ihvertfall ikke ha noe med oss å gjøre, da får jeg heller treffe pappa når ho ikke er til stedet..

Skrevet

Forstår det er vanskelig å ta inn over seg dette. Men du må vel venne deg til det om du skal fortsette å ha et godt forhold til din far.

Med mindre du vil styre livet hans i en retning som passer deg bedre enn han selv..

Skrevet

Oi... Hespetre-tendenser........ Ikke bra!

Skrevet

blir bare så vanskelig å prate normalt til ham...har liksom aldri hatt noe til overs for gamle griser, og nå viser det seg at han er en av de...men får vel bare se hva som skjer...bare lurer på hva ei 22 år gammel jente ser i en som er over dobbelt så gammel??

Skrevet

Jeg kan faktisk forstå HI... Hva vil egentlig denne unge jenta med den gamle mannen? Har denne mannen masse penger, eller er det ei thaidame som ønsker seg et bedre liv...

Jeg syns Hi reagerer på en sund og fornuftig måtte. Det forteller bare at hun bryr seg om sitt og sine..

Skrevet

Jeg forstår henne jeg også, men synes uansett det er uakseptabelt å nekte bestefar og barnebarn kontakt pga dette. Noe som hun nevnte lenger opp.

Skrevet

pappa har alltid brydd seg mer om penger enn om familien, så jeg skylder ham egentlig ikke en dritt...........

Skrevet

Jeg vet om en som er minimum 48 år, om ikke eldre. Da jeg vet at han er født på 50-tallet, men ikke årstall.

Han er absolutt noe jeg kunne tenke meg.

Må legge til at de fleste tror han er i slutten av 30 åra.

Han er digg!!

Skrevet

Det er utrolig barnslig og umodent å reagere på den måten der.

Faren din er voksen og han bestemmer selv hva han vil gjøre.

At du som er barnet hans, truer han på den måten hører ingen plass hjemme.

Ja, du kan mislike det og du kan si hva du mener.

Men å la det gå ut over barnebarnet, er fryktelig umodent.

Skrevet

jaha, så det er modent å finne seg en så ung jente altså? sier vel litt om hans mentale alder også. og ja, jeg har faktisk lov til å oppføre meg som en drittunge, når pappa oppfører seg som en.. er mye mer enn denne dama det dreier seg om skjønner du..ho var bare toppen av kaka...

Skrevet

Men to feil blir ikke en rett.

Selv om du mener pappaen din oppfører seg umodent, så trenger ikke du å gjøre det.

Dessuten så straffer du ikke bare pappaen din, du lar det gå utover barnet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...