Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Sitter og rydder i gamle fotoalbumer. Samboeren min sier at jeg bare må beholde de jeg vil, han stoler jo på meg og alt det der. Hva har dere gjort, kastet alle eksene? Litt i tvil om jeg skal spare på noen få kanskje.....
Torpekjærringa Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har kasta.....hva skal jeg med de på en måte? de minnene jeg har av eksen har jeg inni meg .....hihi ( de som er verdt å huske ,...) Og jeg hadde faktisk ikke likt at mannen min hadde masse bilder av eksene heller jeg da !
Gøril (210406) Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Har ikke kastet bilder av fortiden min. Jeg har faktisk levd før jeg ble sammen med sambo. Bildene er lagret hos mine foreldre. Om jeg noen gang kommer til å se på de igjen er en annen ting. hehe, tviler på det egentlig.
Mamma Mirabell Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 jeg har kastet.. og hadde syns det var rart om gubben skulle hatt bilder av eksen sin...
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Nei, det har jeg ikke kasta. Det er en del av livet mitt, akkurat som han har bilde av sine x-er. Det er da ikke mulig og hviske ut fortiden uansett. Vi begge har levd et liv før vi traff hverandre!
vi har verdens fineste gull Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 nei herregud....det er jo bilder det som alle andre bilder...kaster ikke bilder Jeg blir ikke sjalu av å se en eks fra 1997 liksom... De er en del av fortiden min...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har kastet bilder av en psyko exs som syntes kvinnemisshandling var ok !! Kastet , brent , stampa på de bildene kan jeg love dere men så beg jeg å lime inn i album fra jeg var ca 23 å de bildene der har jeg bilder av ex forloveden - kan jo ikke kaste hele album med masse andre minner i også. Spart på de han var en snill og flott mann men vi blev eninge om å gå ifra hverandre........... Mannen min har bilder av ex damene sine , men han limte ikke i album så han har pakket det i en skoeske å lagt i boden . Helt ok ! Hærremin har jo hatt ett liv før vi traff hverandre også !
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Har også tenkt slik at jeg har en fortid, og kan på en måte ikke slette den. Men samtidig hadde jeg ikke likt at min kjæreste hadde haugevis av albumer med sine ekser. Sparer på noen helt få jeg, sånne "nøytrale" bilder.
imsdal med julesmak Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Jupp, den psykopaten vil jeg ikke se trynet på hverken på bildet eller i virkeligheten!
Sassy. Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har kasta,ser ikke poenget av å beholde de. Syns det er litt sårt om sambo også beholder bilder av eksen,men det får være hans valg,og jeg respekterer det. Jeg har beholdt bilder av eksen som jeg har barn med da,for det syns jeg blir noe helt annet.
pustpes Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Nei! har beholdt alle sammen jeg.........han og.
Nickey Mouse Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Kastet/brant de bildene som var av psykopat-ex'en min. Han var fæl, og ønsket ikke ha noe som kan minne meg mer på han. Andre ex'er har jeg beholdt bildene av. Mannen min har ikke så mange bilder av ex'ene sine, men de han har ville jeg syntes var rart om han kastet. Syntes det er litt morro å se på til og med, jeg da! Kanskje det er meg det er noe rart med?...
Kamomille Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har ikke kastet et eneste bilde fra livet jeg levde før jeg møtte mannen min. Og det har ikke han heller:) Bildene mine av ex'ene er minner på lik linje med bilder av venner, fester, russetida osv osv. Blir ikke akkurat sentimental av å se på bilder av livet med ex'en for 10 år siden, men det kunne ikke falle meg inn å kaste de. da måtte jeg jo ødelegge hele album eller kasta alle albuma! I begynnelsen av forholdet vårt, brukte vi nødvendigvis mye tid på å bli kjent med hverandre. og i den forbindelse fortalte vi selvølgelig hverandre om minner, ferier, samboere, skoletid osv. Og vi så på hverandres bilder! Jeg har sett haugevis av bilder av min manns tidligere samboer, og synes det er helt greit. Faktisk er det greit å ha et bilde å koble navn til:)
Zyan Skrevet 1. juni 2007 #15 Skrevet 1. juni 2007 kastet veldig lite jeg. Har funnet de igjen på facebook, og de er nå på vennelisten min..ehhehehe..begge 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå