lifa og Eline Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Ettersom ejg vet at vi er flere fra Oslo her inne lurer jeg på om det er flerre som ikke har fått freiepengene fra NAV som bor i Oslo. JEG hadde permisjon omtrent hele 2006 og da skal jeg jo ha feriepenger av 15 uker(80%) men har ikke fått enda. Skal utbetales i sluten av mai.
Reveenka Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Oi, det har ikke jeg tenkt på - men jeg hadde også permisjon praktisk talt hele 2006. Skal jammen sjekke til uka når vi får i Akershus c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg fikk det 20.mai:-) Men så bor jeg utenfor Oslo da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå