~turbogutten og lillebror~ Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Fordi jeg har lyst å prøve på nr. to nå?? Selv om en venninde er 3 mnd på vei...?? Jeg blir helt målløs....
katlinka Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Noen som sier at du hermer? Herremin.. da er det mange kvinner som hermer rundt om i verden... kan man virkelig si at man "hermer" når det kommer til graviditet? Det er da vel din sak om du vil ha nr. 2 nå selv om venninna di er gravid. Skal du måtte vente til hun har fått eller.. hehe.. Nå lurer jeg på om noen tenkte slik da jeg ble gravid 4 mnd etter søsteren min..
Blue Lady Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Man hermer da ikke med å få barn! Synes det er arrogant av venninnen din å tro at du får barn bare fordi hun får det, tror hun at hun er så viktig og at du ser SÅ mye opp til henne at du også må få barn når hun får det..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Håper du fikk deg en god latter når hun sa det! Noe så latterlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå