Gå til innhold

Heihei, hvordan står det til med dere alle sammen? (*smugtitte*)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle snike meg inn her og se hvordan det stod til på DiB da, ettersom jeg jo snart ikke kan være på BIM mer..

god stemning her?

Og noen jeg kjenner igjen?

Gurimalla, nå gleder jeg meg noe helt utrolig til å få trøkt ut denne ungen, og å kunne holde henne i armene mine!

I går bygget jeg rede hele dagen, og nå er vel ting snart så på plass at babyen bare kan komme..

noe dere erfarne jenter kan si av råd nå frem mot den siste tiden/ begynnelsen på det nye livet MED baby, UTENFOR magen?

Takknemlig for alt! :)

Ønsker dere ellers en god kveld! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SOV masse nå før bebien kommer, for nattesøvnen kan du glemme en god stund:P Lykke til med fødselen:)

Skrevet

hehe, hun holder meg allerede våken!

men takker og bukker, skal bruke tida nå på å slappe av en hel haug, og sove når jeg kan! :)

Skrevet

Har dere bestemt no navn foresten? Ble litt nysserig nå hehe

Skrevet

ja, dersom det blir jente(som de sa på ul) så blir det Aurora. Er litt usikker på om vi skal gi et navn til, oppkalling..

Hvor er du fra, alder osv da? ikke VELDIG mye liv her inne i dag, kanskje? :)

Skrevet

Det var et kjempe søtt navn:) Jeg er fra Oslo og er 19år har en liten jente på snart 7mnd som heter Leyla Isabel:)

Hehe, det er vel nesten aldri mye liv her inne nei:P

Skrevet

Hei! Velkommen hit etterhvert! Her er det veldig dårlig med liv.. Noen råd om hvordan det er med babyen utenfor magen er vanskelig å gi synes jeg.. Det meste kommer naturlig! Lykke til med resten av svangerskapet og fødselen som kommer =)

Skrevet

haha, så det er kanskje derfor folk fra dib titter innom BIM hele tida?

jaja, etter at facebook tok av, er jo folk bare der.

Leyla Isabel, hm, kan det stemme at jeg husker deg så vidt fra BIM sånn 7-8 mnd tilbake?

Hvordan er det å være mamma da?

Herligheten, kan nesten ikke tro det jeg, snart skal den lille ut! Kjøpte nyfødtbleier i dag.. hehe. for å ha en pakke klar, lissom... og gurimalla så små da!

tror ikke jeg kommer til å skjønne noe før en ukes tid etter at ungen er født jeg!

Skrevet

takk for det OktoberMaya! :)

Haha, kanskje det blir mer liv her inne når jeg kommer over for alvor! haha.. ikke bra vettu. Klart, forhåpentligvis har jeg litt annet å gjøre enn å sitte på nett hele dagen når baby kommer også da:) kan jo ha noe med det å gjøre?

Skrevet

*Hei Hei Snuppelure Sniken:0)*

Jeg er her inne på DIB,men det vet du jo sikkert:P

Skal møte M på søndag så da får hun Tummy tuben og tar den med til dere:)

Prøvde å lete etter en sånn treleke som hører til vogna men fant den ikke,aaaargh altså,den var jå så søt,og helt ny:)

Får lete videre,så om jeg finner den skal jeg sende den til dere;o)

Kos deg masse med magen,nyt fritiden før lille Aurora kommer:)

Jeg savner søvn jeg,så du kan godt sove litt for meg:)

Kos deg masse med baby forberedelsene:)

Klemmer

Skrevet

Hei Lisa!! der var jo du og! :)

Topp at du møter M da!! du får sende meg kontonr på mobilen!

Å, nå er ting så ferdig og fint her hjemme, nesten helt trist at vi skal være i vestfold mesteparten av sommeren!

hihi, T fikk jobb på Færderen neste helg da. Han var litt i tvil om han VILLE jobbe, han har helt panikk for å ikke få med seg fødselen.. hihi

Men pengene kommer godt med ja!

Treleke? *tidlig ammetåke kanskje?* hva for treleke?

Jeg er heldigvis godt vant med å våkne mange ganger om nettene (jobbet som avlaster vettu, da er det mye opp om natta) og kan sovne på dagen om jeg har mulighet, så jeg heldig sånn.

men jeg kan godt ta et par timer på øyet for deg i natt jeg altså! hehe

Skrevet

Heihei:o)

Husker deg fra bim!

Lykke til med forestående fødsel.. Og kos deg masse masse med den lille!

Klem

Skrevet

hehei

og velkommen inn hit snart hehe

kos deg masse og lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...