d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Ønsker med denne tråden at de av oss som fører / skal føre regnskap selv utveklser litt erfaringer på de forskjellige programmene som finnes. Selv bruker jeg Visma Global og er kjempe fornøyd med det. Her har jeg både regnskap og fakturering i ett og samme program. Hva bruker dere andre?
Mamma34 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Jeg benytter Mamut regnskapsprogram, men har en integrasjonsmodul fra Shareit.no til nettbutikken
Bruble Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Vi bruker det eneste rette: 24sevenoffice !! sjekk ut www.24sevenoffice.no Alt i ett, på nett! Så det er tilgjengelig over alt i verden. Regnskap,fakturering,CRM, og masse annet!
Lamora Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Må man ha et regnskapsprogram i startfasen? Jeg mener når man ikke tjener mye penger og har kontrollen.. Hvis det er et enkeltmansforetak f.esk?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker Mamut og er fornøyd med det, men trengte en del innkjøringshjelp. Hvis man ikke har peiling på regnskap kan det være vanskelig å bruke et regnskapsprogram uten hjelp. Selv hadde jeg regnskapsfører de første åtte årene. De to siste årene har jeg ført det selv, med litt hjelp fra bestevenninnen min som er regnskapsfører...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #6 Skrevet 3. april 2009 Jeg bruker også 24sevenoffice som jeg kjøpte hos kontorfabrikken. Har spart meg for tusenvis i utgifter på regnskap med dette programmet.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2009 #7 Skrevet 3. april 2009 Jeg bruker også 24sevenoffice som jeg kjøpte hos kontorfabrikken. Har spart meg for tusenvis i utgifter på regnskap med dette programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå