Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Kan man få hormonkur selv om man ikke har problem med å bli gravid? Vet det er veeldig mange som har fått tvillinger på det settet. Nei ikke misforstå, blir glad for en også + at jeg har jo to fra før og. Men finnes det noen tvillingoppskrift? Ønsker bare svar fra dere som evnt. har noe informasjon om dette:) Jeg er ikke gal, bare litt rar. Er en drøm jeg har å få tvillinger. Ligger ikke noe mer bak, lov å prøve hva? :)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Dette må da være et tulleinnlegg??? Er jo ikke bare bare og bli gravid med tvillinger, mye mer større risiko for komplikasjoner om man er gravid med 2 enn 1! Jeg ville for alt ikke ønsket tvillinger, men jeg er jo glad det gikk så bra som det gikk. Måtte i tillegg være mye sengeliggende fra uke 18 og frem til fødselen skjedde i uke 36 så det var en tung tid. Syns du skal konsentrere deg om og heller bli gravid med 1 i første omgang!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 er veldig enig med anonym over her..men selv hadde jeg et lite ønske om tvillinger og ble kjempe glad for nyheten og er kjempe glad for å ha tvillinger..men er ikke like slitsomt for alle heller..jeg syns det er morro og ikke slitsomt.. hadde en tøff tid på slutten av svangerskapet som endte med ks pga svangerskapsforgiftning..så man må være forsiktig med hva man ønsker seg å.. håper du blir gravid,men ikke rot med naturen..hehe=)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Careful what you wish for... Er så jævla lei alle på disse tvilling sidene som ikke er gravid, eller har tvillinger, men "bare" lurer på om det er, akkuart som om det er det første som popper opp i hodet på dere. Å få tvillinger er ikke så veldig rosenrødt som alle dere uten skal ha det til. Det er et sinnsykt slit, fra morra til ja morra, for det er knapt noe natt. Ta og konsentrer dere om å få en unge og ikke mye, skal ha mer... Sorry, no offense, men det finnes jo faktisk andre ting i verden...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Kjære deg, jeg bare MÅ svare... Ja, jeg er enig i at det er et fryktelig slit de første ukene.... nesten så man tror man skal stryke med faktisk. Men det er sikkert store forskjeller akkurat som med enlinger. Men de første 4-6 ukene følte iallfall jeg at det var 10 unger - ikke to. De var limt til puppene og jeg sov bare en time, maks to i slengen... MEN, når det er sagt, så var det som en drøm da de passerte 2 mnd og sov hele natta! Da var det sånn at jeg nesten skulle ønske de hadde vært TRE ;-) Nå er de 7,5 mnd og alt går bra! Oppskriften min...hehe....er.... hvis du har en kraftig eggløsning, ja så stå på og "kos" hver eneste dag! Men det er klart at alderen spiller inn, det hjelper å "dra på åra". Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 FY F så inni hampen negative dere skulle være da. har man en drøm så må man da få lov å ha en drøm. selv om dere med tvillinger synes det er så tungt å fælt er det ikke sikkert alle ville gjort det.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 herregud..å ha tvillinger må jo være det beste noen gang..jeg har aldri sagt det er forfedelig..det er faktisk helt utrolig..elsker det..og er ikke sliten og har ikke vært det..det er kun morro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå