Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Etter tissetur nr. 10000000 komdet noe rart på papiret. En liten klump på 1 gange 1 cm. Den så ut som en buse eller tørr utflod. Er dette slimproppen? Er veldig usikker....
MAHG Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Det kan være slimproppen, men jeg trode egntlig at den skulle være større men men. Til meg har slimproppen gått gradvis, mer som mye slim som har litt gul farge på seg.
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Ja, høres ut som deler av proppen, slik var den for meg denne gangen, som gule snørr-klumper liksom, skikkelig ekkelt..
jua 10.12.05 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Har hatt en del sånn utflod jeg også, snakket med jordmor om det hun sa det sikkert var sopp. Tok en canasten kur og det ble borte.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 OI er dette slimproppen??? Jeg har ikke soppinnfeksjon, var hos legen for 2 dager siden, urinen var da fin. I dag kom det en stor klump som beskrevet overfor her.... Meeeeen jeg har jo 2 mnd igjen? Er ikke bare litt klumpete utflod da?
jua 10.12.05 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Sopp kan du ikke se i urinen. Jeg hadde ikke kløe eller ubehag i det hele tatt bare sånn utflod som beskrives her. Kan jo være slimproppen den kan jo gå tidlig og dannes på nytt.
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Det var visstnok slimproppen mente jordmor, siden jeg ikke har hatt noe særlig mye utflod ellers. Også var det bare en stor klump. Men ingen fare med det, det kan tyde på en tidligere fødsel men mest sannsynelig dannes det bare en ny:)
roru Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Ja, dette hørtes ut som meg for snart 7 år siden da min slimpropp gikk.
snart2b.mor Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Dette opplevde jeg også. Men min var stoooooooor. På str. med en pianøtt. Og før den kom liten klump. Men ikke noe blod. Hmmmmmm..... Skal si jeg er usikker. Har masse stikkinger i livmortappen. Kjennes ut som babyen stikker meg. Håper at det er denne slimproppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå