Let's fly away Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Å finne bukser?? Spesielt olabukser/jeans som ikke er lave på livet, og magen bare henger over bukseliningen:( Noen som vet om jeans som er litt høye på livet, uten å være "kjerring"??
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 hehe... har vært på utkikk etter det selv men har så langt ikke funnet noen... ( Jeg orker bare ikke de olabuksene som er helt rette i bena... Sånne utpreget "kjærring".... (Litt vamsete og uten fasong over mage og rumpe + benvidde som går innover hele veien ned...urghh...) Håper noen har har noen gode tips ;o)
katlinka Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Tjaa.. jobber med saken da men Bruker litt lange topper, gjerne med litt drapering så vises ikke det lille ekstra så godt. Ellers kan du trygt bruke jeans med litt høyt liv nå uten å være kjerring.. det er visst på moten nå det Har sett slike bukser overalt..på vero moda, cubus, bik bok osv.
imsdal med julesmak Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Mitt problem er i grunnen at midjemålet tydeligvis ikke stemmer overens med resten, bukser som passer i midjen blir skikkelig stygge og vide over rumpa og i lårene, ikke kult å se om som man har ridebukselår når man faktisk ikke har det...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Fant et par Levis bukser, men husker typisk nok ikke modellen jeg nå sist jeg kjøpte bukser.. de var bra.. men nå har jeg krympet nesten 10 kilo på litt over 6 uker så de er alt for store. Problemet mitt er at buksene passer i lårene og rumpa, men blir for vide i livet...
Lille Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Jeg syns greien er å kjøpe de så de nesten er et nummer for små, gjør du det? De vier seg fort ut.... Tror at mange kjøper de så de passer her og nå, men man bør nesten alltid kjøpe de et nr for små da de nesten vier seg ut en str..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Bruker alltid lange singletter og topper så jeg slipper å vise rørlegger og litt love handles..men ærlig talt, om folk henger seg opp i at jeg har en valk over bukselinningen så får de heller snu seg vekk!!! Og ja, jeans med litt strech i må alltid være en str for liten... Liker aller best jeans uten strech jeg da. <3
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 KappAhl og Lindex har noen fine modeller for sånne som oss;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå