nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Noen som har vært hos noen du kan anbefale? Hvor mye betalte du og hvor lang tid tok det før fikk time?
mamma i november!(2005) Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 det er en i arendal har jeg fått høre..... som ikke er så veldig dyr heller...
Spire nr. 5 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 hei damer! vil bare anbefale arild kloster-jensen i arendal på det varmeste!!! kosta 100 kr for kjønnsbestemmende ul, veldig hyggelig og koselig og fikk time veldig kjapt. fikk ikke noe bilde, men spurte ikke etter heller... tlf: 37 00 53 53, adr: langbryggen 19 super ul for mor og far!!
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har også vært hos han, og kan virkelig anbefale han på det varmeste. Vi betalte 100,- de gangene vi fikk med bilde og 50,- de gangene vi ikke gjorde. Og ikke er det lang ventetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå