Gå til innhold

SÅ UTROLIG SINT AKKURAT NÅ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par måneder siden unnet jeg meg for første gang å sveise på hår, siden det nå går mindre penger til f.eks. festing, og for at jeg skulle føle meg litt bedre mens jeg går med den store magen. Så en annonse i en avis fra ei som gjorde dette til en grei pris, og ble lovet at det skulle holde opp mot 6 mnd. Gjorde det ikke det, skulle hun sette på nytt. Etter ca en mnd, begynte mye å dette av. Tok da kontakt med hun som gjorde det, og hun sa hun skulle ordne det. Vi gjorde først en avtale, men da fikk jeg beskjed når jeg allerede var på vei, at hun hadde blitt syk, og ikke kunne gjøre det da. Så skulle hun ta kontakt med meg og kanskje komme seinere på dagen, eller en annen dag den helgen. Det ble ingenting, og jeg måtte ta kontakt med henne igjen. Sendte flere sms, men fikk ikke svar. Da jeg ringte, sa hun at hun hadde viderekoblet tlf., så hun fikk ikke mld.Vi gjorde da en ny avtale, som hun da flyttet til dagen etter. Jeg sa "greit, men da må jeg få gjort det, for nå har jeg snart bare hår på ene siden av hodet, og jeg skal i bursdag i morgen". Joda, hun skulle helt sikkert gjøre det da, så jeg skulle bare ta ut det håret jeg fikk ut. Det var ganske mye, og jeg hadde da ganske lite igjen, og så ikke ut. Tror du hun kom??? Neida, da hadde den tangen hun brukte gått i stykker påstod hun. Jeg sa at man fikk kjøpe sånne tenger på elkjøp eller expert, og da hadde hun plutselig vært der, og de var ikke bra nok. Jeg tilbød meg å kjøpe tang, eller få tak i en, men da hadde hun plutselig fått låne en. Da skulle hun være hos meg kl. 18. 18.30, fikk jeg mld om at hun ikke kom fordi det var bare surr på hun som un skulle låne tangen av. LURER PÅ HVEM DET ER TULL PÅ!!!!! Da fikk jeg tilbudet om å få litt av pengene igjen, men da sa jeg at jeg vil ha alt, for nå gidder jeg ikke dette mer. Jeg måtte jo få noen til å ordne dette før bursdagen jeg skulle i. Joda, da skulle jeg få det. De fikk jeg aldri selvfølgelig... Så sa hun at jeg kunne få 1500 kr + nytt hår da, og pengene skulle settes inn på torsdag. Neida, og ikke svar på henvendelsene mine. Nå sendte jeg saken til Forbrukerrådet. Håper inderlig det er noe å hente der. Jeg blir så forbanna, og verker etter hevn. Noen ideer, eller noen som vet hva forbrukerrådet gjør med sånne saker. Jeg vet jo ikke om hun gjorde dette svart eller ikke, men så lenge hun annonserer i avisen, er vel det dumt?? Måtte bar få ut frustrasjonen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...