Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 er bare 4+5 eller noe, og er såå svimmel for tiden, og så varm i tilegg er ganske varmt her for tiden, og jeg er alltid i farten og har masse å gjøre. så de siste dagene har det vært så gale at jeg har følt jeg skal til å besvime flere ganger og blir veldig kvalm. og i tilegg ser jeg svak svarte flekker, har hatt det en stund legen mener pga mangel på b12 vitaminer.. men det er såå irriterende.. er det vanlig i begynnelsen eller med å være så svimmel ?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 drikk masse vann og hvil masse,hadde det også sånn de 2 første mnd.. får du hodepine etterpå??kan være svangerskapsmigrene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå