Lillegullet130707 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hei jenter! Har nettopp kommet hjem fra Ullevål. Mandag kveld fikk jeg premature rier (var da 32+3), ble lagt inn på Ullevål sykehus med riehemmende drypp og lungemodningssprøyter. Riene roet seg og det ser ut som at babyen vil være i magen en stund til, men hvor lenge - det vet jeg ikke... I dag er jeg 33 uker på vei, og pga lungemodningssprøytene vil det ikke være noen fare om ungen kommer nå... Men det passer litt dårlig da... Har jo ikke fått hentet hjem noe av det vi har bestilt enda og vogna kommer ikke før i slutten av mnd... Så dette har altså vært en litt annerledes uke... Det som skremte meg var ikke smertene, men hvor fort det skjedde. Jeg satt i sofaen og PLUTSELIG!!!!! hogg det til i magen - ingen forvarsel i det hele tatt.... Vi var på 24-timers cruise fra lørdag til søndag - jammen godt det ikke skjedde da!!!! Men nå er jeg hjemme - er litt sliten og sår/støl i magen... Ha en fin kveld og en god helg jenter! Klemmer fra meg!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Oi, så bra at det gikk bra til slutt da! Håper lillegullet ditt holder seg der inne en stund til! Ønsker deg lykke til videre i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå