Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har fått en trist beskjed. Har grått i hele dag. Kan dette være farlig for barnet? 35 uker
Lillegullet130707 Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hei, dine følelser påvirker ungen, men det skader den ikke... Det samme som når noen du er veldig glad i og som står deg nær blir lei seg, da blir du jo ikke "skadet" av det, men du blir også lei deg. Jeg vet ikke om ungen vil føle sorgen, men jeg har lest et sted at ungen kjenner det vi føler....
@nne p@ l@nne Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg opplevde noe veldig trist i mitt første savngerskap som gjorde at jeg var i sorg i lang tid. Har i hvert fall en kjempeglad og munter gutt nå så det hadde ikke noe å si.
Gjest Ut på tur Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Dersom det plager og bekymrer deg veldig kan du kanskje få en ekstra time hos JM/lege og snakke om det. Er jo dumt om du både skal bearbeide sorg og være bekymret.
m den lille Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Forskning har vist at alvorlig depresjon under svangerskapet kan påvirke barnet. Men da snakker vi langvarig depresjon. Det er nok bra om du får pratet med noen, men tror nok ikke sorgen din er farlig for andre enn deg selv. Håper du føler deg bedre og at du får kommet deg gjennom det triste og vonde!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har hørt om tilfeller der fødselen har startet etter at mor har fått triste beskjeder eller opplevd noe traumatisk. Snakk med jordmor på mandag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå