Gå til innhold

ahhh!!!! endelig ferdig med eksamen!! =) =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde eksamen i barsel og barnepleier viderutdanninga mi i dag.....

aner virkelig ikke hvordan det gikk, jeg svarte jo. men fikk jo spørsmål som jeg virkelig ikke hadde forbredt meg på..

hadde jo lest mest på¨svangerskap, fødsel, barsel, nyfødt baby, og prematur baby...

men oppgave var slik:

en gutt som er kommet på sykehuse, (14 år), som har fått lårbeinsbrudd og hjernerystelse. Han har sprøytestikk.

oppgave 1: hvordan få ett godt tillitsforhold med han.

oppgave 2: hvordan styrke mestringsmekaninsmene hans før undersøkelsene

oppgave 3: hvilke rettigheter har barn som er innlagt på sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå.... kipt å ikke få det man leser på da. MEN jeg tror nok du gjorde det bra uansett :) :) Så lenge du fulgte med i timene så har du nok fått med deg noe skal du se.

Deilig å være ferdig da. Gubben holde på nå, 4eksamener igjen. Gleder meg til han er ferdig. :) :) :)

Skrevet

Gratulerer!! Lettet nå tenker jeg;-) Hørtes vanskelig ut synes jeg, men så er da jeg utdannet markedsfører og ikke barnepleier;-)

Skrevet

Det gikk sikkert fint :)

Gratulerer med vel overstått! Deilig følelse, tenker jeg! Nå kan du nyte den siste tiden før fødsel :)(regner med du er 30 uker på vei, hvis jeg har forstått nicket ditt rett?)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha =)

har ikke hatt timer, har tatt dette som privatist... men håper jeg klarte å få ned noe fornuftig allikavel... blir spennende å se =)

ma-79 ♥ 1-åring ♥ Jepp er 30 uker på vei, 31 uker i morgen =)=) så nå skal vi kose oss med gutten vår frem mot fødsel og lillebror kommer til =)

Skrevet

Huff,veldig kjedelig å ikke få noe om det man har pugga da :(

Men er helt sikker på at det gikk kjempe fint vennen :)

Skrevet

Tusen takk for det snuppa mi =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...