summer85 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 hadde eksamen i barsel og barnepleier viderutdanninga mi i dag..... aner virkelig ikke hvordan det gikk, jeg svarte jo. men fikk jo spørsmål som jeg virkelig ikke hadde forbredt meg på.. hadde jo lest mest på¨svangerskap, fødsel, barsel, nyfødt baby, og prematur baby... men oppgave var slik: en gutt som er kommet på sykehuse, (14 år), som har fått lårbeinsbrudd og hjernerystelse. Han har sprøytestikk. oppgave 1: hvordan få ett godt tillitsforhold med han. oppgave 2: hvordan styrke mestringsmekaninsmene hans før undersøkelsene oppgave 3: hvilke rettigheter har barn som er innlagt på sykehuset?
Prins&Prinsessa Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Ååååå.... kipt å ikke få det man leser på da. MEN jeg tror nok du gjorde det bra uansett :) Så lenge du fulgte med i timene så har du nok fått med deg noe skal du se. Deilig å være ferdig da. Gubben holde på nå, 4eksamener igjen. Gleder meg til han er ferdig. :)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer!! Lettet nå tenker jeg;-) Hørtes vanskelig ut synes jeg, men så er da jeg utdannet markedsfører og ikke barnepleier;-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Det gikk sikkert fint Gratulerer med vel overstått! Deilig følelse, tenker jeg! Nå kan du nyte den siste tiden før fødsel (regner med du er 30 uker på vei, hvis jeg har forstått nicket ditt rett?)
summer85 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk skal dere ha =) har ikke hatt timer, har tatt dette som privatist... men håper jeg klarte å få ned noe fornuftig allikavel... blir spennende å se =) ma-79 ♥ 1-åring ♥ Jepp er 30 uker på vei, 31 uker i morgen =)=) så nå skal vi kose oss med gutten vår frem mot fødsel og lillebror kommer til =)
snuppelure 74 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Huff,veldig kjedelig å ikke få noe om det man har pugga da Men er helt sikker på at det gikk kjempe fint vennen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå