Gå til innhold

Huff, svigerinnen min fikk blodpropp i lungen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerinne på 27år har vært dårlig i det siste, legene har trodd det var lungebetennelse. I dag bare kolapset hun, det bar rett inn på sykehuset hvor de konststerte Lunge emobli (blodpropp i lungen). Hun ble opperert umiddelbart, de mente at hun hadde hatt flere propper, men den siste var visst stor. Tilstanden er kristisk men stabil.

Det vil ta flere dager før vi får hvite om hun vil få varige men, og hun kommer til å bli liggende lenge på sykehuset...

Min elskede er helt satt ut, venter på beskejd fra sykehuset når han kan komme å besøke.

Jeg selv er trist og bekymret, jeg snakket jo med henne senest i morges, og da var hun ok...

Jeg er så utrolig nedfor akkurat nå, tenker mye på faren min som døde av nettop blodpropp i lungen for 3,5 år siden.

Jeg er redd og bekymret, men må holde masken, vil ikke at lillegutt skal få med seg dette her...

Huff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da....dette var trist å høre.

Sender en varm klem til dere og håper på at alt vil ordne seg med tiden.

Må du også huske på å ta vare på deg selv i denne tiden!

Skrevet

..huff! Så ille! :o

Skjønner at sjokket er stort nå, ja..

Det er lov å være trist!

Ta vare på hverandre og henne

-håper hun blir frisk igjen snart..

Skrevet

Huff, dettte er ikke lett, har akkurat snakket med min andre svigerinne og fått vite hele hendelsesforløpet, og det va skikkelig skummelt...

Hun hadde følt seg litt bedre i dag, så hun hadde gått ned til kiosken i 1 etasje og kjøpt seg en baguette, da hun kom opp igjen hadde hun helt uten forvarsel gått rett i gulvet, bevistløs.

Heldigvis bor de rett ved legevakten, da hun kom dit hadde hjertet hennes stanset, men de fikk det i gang igjen.

Fra legevakten, bar det rett til operasjonsbordet på Ullevål. Hun er ferdig med operasjon nå, og er koblet til hjerte-lungemaskin.

Legene sier hun er stabil, men de neste timene og dagene er kritiske.

Min kjære har dratt sammen med moren deres og den andre søsteren til sykehuset. Tror det er viktig for dem å være sammen nå, stakkars han ville ikke dra i fra meg, men som jeg sa at skulle fødselen starte i kveld, noe jeg tviler på, klarer jeg nok å få ordnet med henting av lillegutt og komme meg inn i en taxi til sykehuset, og selvfølgelig ringe til han så han kan komme etter.

Det å føde er ikke på langt nær like skummelt som det som skjer med min svigerinne, dessuten har jeg født før, så jeg tror jeg kan takle det...

Prøver å ta litt godt vare på Lillegutt, han merker jo at noe er galt.

Så vi har sett på en tegnefilm og spist pannekaker. Nå skal vi ta kvelds-stellet og lese eventyr, prøve å holde de faste rutinene...

Etter det tror jeg at jeg kommer til å ta en tidlig kveld, om jeg klarer...

Skrevet

Uff, så ekkelt:/

Bare lurer- hvilken operasjon er det snakk om? I forhold til emboli, mener jeg..

Skrevet

Huffameg så skummelt!! Må føles tungt for deg spesielt siden faren din døde av dette.... ¨

Håper virkelig at svigerinnen din blir bedre.

Trøsteklem fra

Skrevet

Jeg vet ikke, men de har visst åpnet henne og fjernet propper fra lungene, medisin er ikke min sterkeste side, vet egentlig ikke noe mer enn det jeg har fått vite fra min kjære og han andre søster. Virkelig skummelt og ekkelt.

Skrevet

Håper alt går bra!!!!!!Sender masse klemmer!!!!=)¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skrevet

Takker for omtanke! Jeg vet jo at dette har lite med graviditet å gjøre, men jeg bare trenger å snakke med noen, få det ut, dette er liksom ikke sånt man diskuterer med en 4 åring..

Men en ting er i allefall sikkert, jeg kommer aldri til å ta en p-pille igjen, ikke det at jeg har gjort det de siste årene uansett. Legen advarte meg mot å bruek p-piller siden begge mine foreldre har hatt blodpropp, og pappa døde av det, i tilegg er jeg overvektig og har pasert 30,ingen heldig kombo...

Min svigerinne er ikke på langt nær så stor som meg, hun er sunn, frisk og aktiv, sykler til og fra jobben hver dag, hun røyker ikke, men deler leilighet med sin mor som er storrøyker...

Man hører jo ofte om farene, med det er liksom ikke noe som rammer en selv eller ens nærmeste, skummelt...

Skrevet

Herregud, hun døde.... jeg sitter her og er helt nummen, griner og spyr i ett, har fått elveblest over store deler av kroppen...

kan ikke tro at min kjære, gode, snille svigerinne er borte... :(

Skrevet

å herregud!!! stakkars dåkk!! har ikke ord.................... kan ike si anet en at tenker på dåkk å ta vare på hverandre nu!!!! :(

Skrevet

Oj så trist.Kondolerer så masse. Prøv å ta vare på deg selv.....

Skrevet

ååå fyflate!!! stakkars.mange trøsteklemmer.....

Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

Tristane...!!

Jeg kondolerer.. Går det bra med deg? og kjæresten din? og sønnen din?

gud så trist:(

Skrevet

Tristane.. KONDOLERER:.. uff... et lys er tent for din svigerinne... Ta vare på dere selv, og sender over mange tanker...

Skrevet

Å huffda Tristane!!! :(

Kondolerer så masse!!! :( Tenner et lys for henne ikveld og hvisker stille til pappan min om at han må ta imot henne godt...... :(

Sender deg en kjempeklem jeg!!!!

Skrevet

Ord er fattige nå, men kondolerer.

Ta vare på hverandre nå....varme klemmer nok en gang fra meg.

Skrevet

Kondolerer så mye!! Det var skikkelig trist! Tenker på dere alle!! Kjempe klem fra meg også!!!

Skrevet

Takker dere alle for trøstende ord og omtanke... :)

Skrevet

Huff..kondolerer under dene tråden også. Får ikke frem hvor trist dette var! God klem til dere!

Skrevet

Sender min dypeste medfølelse. Kondolerer så mye!!!!

Men husk ogo ta vare på deg selv, tenk på babyen og at det kommer finere tider. Har selv mistet noen som sto meg nært under svangerskap og vet hvor tøft det er og skal stille opp å sørge men alikevell være gravid. Husk at du har lov og være glad og spent i tilegg....

Kondolerer så mye igjen. Et lys er tent for en som ble tatt for tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...