ZamZam Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Dagen i dag har vært et lite kapitell i seg selv.. Kort fortalt: to survebarn ( som egentlig pleier å være godt fornøyde begge to) Det er fult mulig å snu seg å dytte smokk mens man kjører i 130 på motorveien, men babayer trenger aldri smokk akkurat når det er mulig å svinge av. Det fosser vann fra himelen ( nei, det er ikke regn det ligner mer på ti liters bøtter med vann som tømmeshver sekund) hver gang jeg MÅ ut å gjøre noe. Ja, det er muldig å kortslutte en lampe når lillemann skrur den på. Kjøre bil når man ikke ser veien er egentlig ikke så gøy, desstuen er det fult mulig å kjøre rett over en liten trafikkøy når man egentlig bremser, vannplning uten vann. Takk til busssjåføren som gikk inn igjen i bussen og lo!! Selv med engeleplaster gjør det vondt å sette p-stav. Kjør aldri omkjøringsveier til snartvei, for plutselig kan det være en togovergang eller tre som nekter å virke! Stol aldri på at folk kan levere ting til rett tid, eller rett dag. Selv om de har vært tilstede å hørt et trykkluftsbår er det ikke mulig å finne ut hvor lyden kommer fra. Selvfølgelig skjer ALT dette den dagen mannen min har reist for å være vekke i fire måneder slik at jeg må ordne opp i alt jeg egentlig ikke har noe lyst til å drive med fordi ingen hører etter allikevel.. Tørr jeg å lage mat eller å fyre opp i ovnen? Håper dette bare er en spes dag og at det ikke blir slik hele tiden også håper jeg indelig at mannen min ringer oss i kveld slik at jeg kan få spurt han om hva jeg skal gjøre med de to som kommer å jobber i morgen, men som ikke har noe å jobbe med før evt på mandag...
børdi Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 oi litt av en dag du har hatt ja...:-( Og jeg synes min dag har vært utrolig.. hmm.. her begynte dagen i natt, laban fikk feber og falsk krupp og kastet opp. Endelig fikk han til å sove igjen ved 5 tiden så kom et helikopter rett over huset, og vips der var han våken igjen...:-( Kl 07 var det morgen, tenkte å få fikset meg selv før jeg vekket ungene, men kom ikke mer enn halvveigs ned trappa, så hylte laban, og har omtrent sutret og grini siden da:-( Bar avgårde til tannlegen etter mye om og men, der ville jo ikke trollet inn, men sluttet å gråte etterhvert og tannlegen konstanterte null hull. Så leverte jeg henne i bhg, og dro hjem med sjuklingen. Skulle komme noen å fikse resten av badet kl 12 ,så jeg la han i vogna i stedet for i senga, men de kom jo aldri, ikke nå før halv sju kom de. Hentet trollet halv tre, lekte litt med ungene, så var det middagslagingtid, da sutret og kavet begge ungene og jeg har løpt som en strikkball, håpløst....-( Trollet har fått diare, og hadde bokstavelig bæsj opp til nakken,, (fint uten dusj i huset...GRR... Måtte få vasket henne og klarte å svi hvite sausen pga det.. så skulle søsteren min komme og hjelpe meg litt, men da er hun som skal jobbe begynt å spy, så hun må jobbe lenger. Og de på badet er nok ikke ferdig før laaangt på kveld, så da sitter jeg her da, med to sjuke grinete unger... Phu, er så sliten jeg ikke har vært på lenge... Og selvfølgelig ALT når gubben ikke er hjemme... så FØØØØØLER med deg gunda.... en gooooooooooooooooooooooood klem fra meg
Mynona Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Forstår jeg deg rett, har du krasja to ganger i dag? Hva er engeleplaster forresten? Hørtes stress ut. Bedre lykke i morgen=)
ZamZam Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Huff børdi!! dine er sånne som mine så fort pappa er ute av døra så blir de syke! Nei, heldigvis gikk det bra på motorveien jeg la meg helt ut så det var bare den ene vannplaningsulykken. Engleplaster er lokalbedøvelse i en sånn patch, brukes her til å ta vaksiner på barn og enkle lokale inngrep.. Nå skjedde det noe igjen, lillemann har kuttet seg i fingeren. Heldigvis er det nok med mikke mus plaster.
børdi Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 hehe, ikke din dag heller i dag nei gunda.... typisk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå