Gå til innhold

Hva skjer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som skjer med kroppen min i dag! Er i 35 uke,har vært veldig uvel,kvalm,litt diare og menssmerter deluxe i hele natt og dag.. huff.. Det er første gang i svangerskapet at jeg er slik,føler at jeg ikke har noen krefter,men jeg får allikavel ikke til å sove,har for mye å tenke på.. Hmm!!

Noen som har hatt det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå svarer jeg visst på alt av innlegg her inne...litt fritidsproblemer ja;)

Må si at jeg har hatt det akkurat som deg, men så gikk det over og jeg hadde en kjempefin uke uten noen problemer og så var det på`an igjen...tror formen vil svinge veldig nå på slutten. Det gjør i hvertfall min...

Prøv å sove så mye som mulig og ikke stress...lett å si kanskje for meg som ikke har jobbet på 10 uker...du jobber fortsatt du eller?

Skrevet

Nei,ble sykemeldt for 2 uker i siden. 100% så jeg tar det rolig.. Eller,har vært å stressa i byen de siste dagene + at jeg har bakt muffins,skolebrød og boller .. hehe.. Så føttene mine er fulle av vann.. Huff!!! da er det kanskje bare stressen sin feil ?! Tenkte kanskje jeg var klar for å føde *håpe håpe* =)

Skrevet

dessuten så er du ikke alene om å ha fritidsproblemer .. hehe =)

Skrevet

Tja hvem vet, hva det skyldes..om det er stress eller noe er på gang.. Er jo litt tidlig om du skulle føde nå da, fint hvis bebisen kan fete seg opp noen uker til...Jeg tipper at det er stress, tror i hvertfall det er grunnen til at jeg har vært sånn dårlig som du beskriver;)

Du får ta det litt rolig i helgen, bare kose deg med mannen/kjæresten og la han gjøre alt for deg...

Jeg benytter meg i hvertfall av sambo når jeg er dårlig...da sitter jeg i go` stolen og blir vartet opp med mat og kos og massasje...herlig;)

Lykke til videre da;)

Skrevet

nei er kanskje ikke det;) blir jo LITT hekta på disse BIM greiene da;)

Skrevet

juppjupp.. Skal i allefall på foreldre/barn messen i morgen,det blir spennende. Men etter det blir det kos og massasje=) Takk for tipsa=) Føler meg bedre allerede=) Lykke til ,til deg og da=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...