Lovefly Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 er i uke 38. ingen antydning til modning.. Vil føde snart!! hehe.. Så flinke dere er til å hjelpe hverandre..
mammatil2flotte Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 *dytte dytte* Jeg har termin nå på søndag, var på KK tirsdag. Var ikke moden.. :-( Men en liten antydning da. Så jeg lurer også på hvor fort man kan bli moden!!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Det kan gå relativt raskt, forskjellig fra person til person. Ble undersøkt på tirsdag, var da ikke umoden, men ikke moden heller, tok akupunktur etter sjekken og akupunktur i dag også, og jordmor sa i dag at mormunnen var helt myk i dag, ble også tøyd litt etterpå, så nå bare venter jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå