Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Mange som hele tiden får høre at de har små mager? Synes det er litt plagsomt.... skaper egentlig ekstra bekymringer, selvom jeg egentlig er glad jeg slipper ¨å være så stor.....
VinterSol+2 Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 jeg får høre det. men andre igjen syns jeg ser sååå sprekkferdig ut. men la nå folk snakke, de har faktisk ikke peiling likevel! Alt kommer jo an på om du har god plass i bekkenet eller ikke, osv, har ingenting å si på hvordan babyen din har det!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Har hørt begge deler selv, så til slutt så ignorerte jeg alle beskjedene jeg fikk!! Syns jeg har en kjempe fin og akkurat passe mage jeg;) Alle får da ikke like store eller struttende mager, spørs jo på kroppsfasongen din da... Har inntrykk av at magene til tynne små jenter ser veeeldig store ut, mens magene til litt større jenter ikke nødvendigvis ser fullt så store ut..men det er bare noe jeg syns jeg ser...ikke sikkert det alltid stemmer;)
YallaYalla Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg får også høre at jeg ser veldig liten ut i forhold til hvor langt jeg er på vei, og begynner å bli lei av å høre det. Har jo lyst til å se ordentlig gravid ut når jeg føler meg så tung og gravid! Men er 180 høy og da er det normalt å ikke bli så stor, babyen har jo god plass oppover langs ryggraden.. Og symfysemålene er gjennomsnittlige, så da er det vel ingen grunn til bekymring!
MathildeC Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg fikk hoere kjempelenge at jeg var saa liten bla bla bla. Naa plutselig faar jeg hoere det motsatte..
*Biola* Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Jeg får høre det mye.. spesiellt av litt mer erfarne.. Men de som aldri har vært gravid, eller sett meg sånn før, syns jeg er stor nå.. Tror selv at jeg ikke er alt for stor..
askeladda Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Får høre det hele tida jeg og. Alle blir overrasket når de får høre hvor kort tid det er igjen! Føler meg ikke så veldig stor heller da, men har normale sf-mål så alt er vel bra.
har fått lita pia Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 folk kommer å gratulerer meg nu først, har ikke turt å spørre meg før ...de tror jeg er ca 5 max sek mnd på vei..så er jeg 38.2..da får de sjokk og blirhelt forferdet..men ligger midt på skjemaet ..så alt er vel ra med den lille tenker jeg og håper jeg..hehe
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Jeg får høre d HELE tiden...og jeg har en bitteliten mage og Men symfyse målet ligger over den røde streken, og stiger normalt, så jeg bekymrer meg ikke Måtte forresten inn i baby-albumet mitt for å se hvordan mamma sin mage var da hun gikk m meg.. da hun hadde 1mnd igjen var hun nesten mindre enn jeg er nå, og jeg kom ut 3500g og 49 cm
smule_83 Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 Jeg får også høre at jeg har liten mage. Er nå 34+6, og ser at jeg har liten mage i forhold til hvor langt jeg er på vei.. Ligger litt under på symfysemålet nå, eller sist jeg var på kontroll (4 uker siden). Skal på ny kontroll på tirsdag, så jeg er veldig spent. Ble sendt til kontroll på sykehuset pga lite symfysemål, og fikk vite at prinsessen kommer til å ligge rundt 3 kilo til termin, så det er ikke så veldig mye det da.. Jeg er selv liten, og var liten når jeg ble født, men har klart meg veldig fint jeg Er litt kjedelig å være så liten, men bekymrer meg ikke noe særlig lenger..
*lykkelig* Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Det får jeg også høre hele tiden, begynner å bli skikkelig lei! Alle ser så overrasket ut når jeg sier jeg bare har 2 uker igjen. I går var det faktisk en som spurte om jeg hadde begynt å kjenne babyen enda... Men hun må jo ha vært litt lost da... Jeg er bare kjempeglad for jeg ikke er enorm jeg! Klarer (nesten uten problem) å ta på mine egne sko og komme meg opp av sofaen:) Og babyen vokser normalt, så da er livet topp:)
beibiboom Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har vært liten hele tiden, og symfysemålet mitt ligger fortsatt heeelt nederst i det lysegronne skraverte feltet på skjema. Men jeg stiger i takt med min egen kurve, som jm sier:-) 30 cm nå i uke 35. Føler meg stor nok, og er bare kjempeglad for at magen ikke er større enn dette!!
Raych Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Jeg får høre det hele tiden, men jeg bryr meg ikke spesielt om det:) Ligger helt normalt på SF målet, så jeg er ikke bekymret på noen måte nei:)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 Har fått høre det hele veien at magen min er liten. Nå er jeg faktisk 8 dager på overtid, og folk rundt meg har tippet meg til å være 7 mnd på vei. I begynnelsen syntes jeg det var litt kjedelig å alltid få kommentar på hvor liten magen var, ønsket meg en STOR mage slik at det kunne være synlig for alle og enhver at jeg gikk gravid. Nå må jeg si at det er utrolig deilig å ikke være så svær, har vel noe med at jeg er såpass over tida. Har fremdeles nok med energi til å få noe ut av disse siste dagene. Og så har jeg sluppet strekkmerker - og det er egentlig helt greit
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #15 Skrevet 2. juni 2007 Jeg får høre en kombinasjon av ... "har du kommet såååå langt på veg? Ja, da blir det ikke store magen..." og "Oi, å har du fått stor mage nå. Synes du har vokst siden i går jeg!" Ikke tenk noe mer på det du. Det kommer sikkert mye av at de som kommenterer følte seg enorme på samme tid i sv.skapet, og dermed synes at du ser liten ut i forhold... Jeg vet at jeg ikke har noen påfallende stor mage, men jeg føler meg som et digert drog som vagger rundt!
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #16 Skrevet 2. juni 2007 Signerer på tingeling sin kommentar, akkurat samme her. Synes det er greit å høre jeg ikke er så stor jeg da. Føler meg jo SVÆR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå