Gå til innhold

er det uansvarlig av meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blitt tilbudt en jobb 3 uker i sommer. kjempekjekt med litt ekstra inntekt samtidig som det er godt å komme seg litt ut. har muligheten til å enten jobbe hver dag - man-lør eller å ha fri 2 dager i uka. lillesnupp er da 4.5 mnd når jeg beg å jobbe. hun har d da vel ikke noe verre hos pappan enn om hun hadde vært med meg de dagene jeg jobber ? kom med meninger. er SÅ i tvil her. er jo såå greit å komme seg litt inn på jobbmarkedet også , når jeg ikke har noen jobb som venter på meg når jeg er ferdig i permisjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillesnupp vi sikkert få det helt fantastisk hos sin far. Massssse gratulere med ny jobb=0).

Kjenner en som ga hele perm til far alle 3 gangene =0) har gått strålende.

Skrevet

Så lenge det går greit med tanke på matingen og hun trives sammen med pappaen sin, hvorfor ikke? :)

Skrevet

hei!!

jeg begynte å jobbe igjen med en baby på 5 mnd'er. det gikk helt fint, det. vi ordnet det slik at pappaen kom innom et par ganger slik at jeg kunne amme. :)

Skrevet

Regner med du ikke ammer? Jeg jobbet i fjor sommer å da var vesla 8-10mnd å ble veldig lite amming fordi jobben innebar at jeg ikke hadde mulighet til å ha ammepause.

Siden hun bare er 4,5 mnd så hadde jeg nok bare vært hjemme å kose meg med henne. Skjer så mye på disse ukene som ikke er verdt å gå glipp av. Du kan jo prøve å finne en jobb som ikke er fulltid da.

Skrevet

Kjenner litt de følelsene der. Jeg er tilbudt jobb fra høsten som passer inn med at Selma kan være hjemme med pappan når jeg er på jobb.....da er hun 8 mnd. Jeg synes det er tidlig å reise fra henne, men jeg er sikker på at pappan er like flink han.....det rnoe med det å gi slipp på de - våge å la pappa prøve.....så for 3 uker, ville jeg nok gjort det...

Lykke til:0)

Skrevet

jeg ammer , men hun kan da ta flaske , eller pappan kan komme innom på jobb så hun får spist av meg..

Skrevet

må også få si at jeg VILLE ikke jobbe nå ,men jobben datt i fanget mitt idag , butikkeieren hadde tenkt på meg lenge å spurte meg rett ut om jeg kunne tenke meg å jobbe der i 3 uker. er jo litt moro å vite at men er "ettertraktet" så ble litt paff...

Skrevet

dytter

Skrevet

Dersom du har lyst er det vel ingenting i veien for det!

Skrevet

Syns ikke det er unasvarlig av deg.

Pappan får da til å passe jenta di han tenker jeg.

Jeg begynte å jobbe med forrige da hun var 2 mnd,en dag i uka.

Så når hun var 5mnd økte jeg til 50%.

Det gikk fint med amming selv om jeg jobba.

3 uker er ikke allverden,og viss du er innstilt på at det går fint .ja så går det sikkert bra!

Lykjke til!!

Skrevet

Kjempeflott mulighet.. Hadde ikke nølt om matingen går i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...