Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 heh.. må le litt.. leser mange av dine innslag.. og fy f** hvor like våre historier er!!!! ha ha ha leste om at stesønnen din kom med en koffert full av klær som .. tja.. ikke passet, og sånt.. vet du hva biomor til min stesønn gjorde? først skulle hun nekte å underskrive passet hannes, så skulle hun gå ut på rullebanen å stoppe flyet, fordi han fikk ikke låv å reise med oss til syden... og det med å ta de fine klærne... det første året jeg var stemor til guttungen, bodde han hos mor, og vi hentet han i barnehage på fredag, kom hjem, fikk han i dusjen, klippte neggler, pusset tenner, skiftet til nye klær, og sendte han i barnehage mandag.. hentet han på fredag, inn i dusjen, klippe neggler, pusse tenner, skifte klær... sende han i barnehage mandag.. dette gjorde vi i et helt år.. og mor, jo hun var jo glad, hun hadde et klesskap fult av nye fine klær, som passet, som hun ikke betalte noe for..
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 må bare skrive litt til.. ser en historie om penger som tilhørte stesønn, som biomor tok.. hehe.. har en lignende.. biomor tømte kontoen til stesønnen min, som biomor, og biofar hadde spart sammen, da de bodde i lag.. da gutten hadde 6 års dag, sa jeg at pengene han fikk, skulle vio sette i banken. ungen beg å rope og gråte, om at det måtte vi ikke gjøre, for da ville mamma ta pengene hannes.. etter å ha roet han ned, måtte jeg låve å passe godt på pengene,ha dem i lommen min (pga at biomor var i selskapet) og så låvde leg at de skulle inn på en konto, som mor ikke kunne ta penger ut av.. det var så vidt han gikk med på det.. men da han senere fikk se at pengene fortsatt var der, slappet han av..
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Hei har kommet fra ferie nå men skal lese igjenom litt senere
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Frustrerende.....til tider. Jeg prøver å ikke henge meg opp i bagateller selv, for har en stemor til mine barn som var ekstrem til det og ble bare irriterende til slutt. Så jeg lar mye gå over hode men det er også pga at stesønn min er snart i tennårene og kan prate for seg selv. Utrolig frustrerende til tider ja.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 stesønnen min har akkurat fylt 13 ) det er i virkeligheten mange rare mennesker der ute..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå