Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Her er en test..... http://www.femina.no/php/art.php?id=383469 Mitt resultat: "Du har begynt å tenke på det. Du kan forestille deg selv i rollen som mor, selv om du ikke er helt klar for familieforøkelse ennå" (jeg har et barn på 2 år......)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv. hehe godt jeg er gravid nå da
Yo&La+spire Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Eg prøvde den, men den var litt rar....Eg hadde alle de "perfekte" svarene for å få barn, men fikk besjed om at eg ikke var klar i det hele tatt.-....så tastet eg inn de "gale" svarere ("eg vil ikke ha barn", " eg klarer ikke slutte å drikke visst eg blir gravid" osv) og da ble eg perfekt:)
m@rie82 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 hehe!! artig test. fikk svaret: "du er klar som et egg." hehe... men jeg har jo nettopp fått nr 2... hehe... jaja, da blir det kanskje en attpåklatt senere
*mamma* snart bryllup Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Hehe fikk : Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv.
Twig Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Du er klar som et egg. Har jeg eggløsning nå? er et spørsmål du ofte stiller deg selv. Haha, jeg har jo et barn på snart 2 år uansett )
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er visst klar som et egg. Jeg er nå absolutt ikke det, har ei jente på 2 mnd og en gutt på 2,5 så det får holde for ei stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå