BabyMom2 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg lurer på hva som gjør at du har den mobilleverandører du har og hva som betyr noe for deg? Selv er jeg kunde hos NetCom, kjøpte mobil med tilbud for mange år siden og har etterhvert kjøpt ny regelmessig på tilbud. Er fornøyd med det de tilbyr og spesielt kundesenteret, får alltid god hjelp. Jeg er selv en middels bruker, har en sony ericsson W810, bruker den mest til å sende meldinger og mms. Hva med deg?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Er Telenor-kunde, vært det i masse år og aldri hatt noe problemer. Kundeservicen er helt topp. Grunnen til at jeg har det er fordi alle jeg ringer regelmessig til har Telenor, og det blir billigere å ringe da. Har en Samsung X830 eller noe i den duren, svart, fordi jeg elsker musikk.
Twig Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Telenorkunde, de oppfyller mine krav til god kundeservice, og abonnement Jeg skriver mye mld og ringer venner jevnlig.. så jeg har djuice nonstop, og frifamilie med de 3 vennene jeg snakker aller mest med, gjerne hver dag
Twig Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Fikk Sony ericsson k800i bursdagsgave.. kjøpt mellom commit.no, som også er telenor
dåsa06 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har, og har alltid hatt Telenor. Kjøpte den første mobilen med Telenor for x antall år siden, og har fortsatt å kjøpe på tilbud. Har skifta type abbonnement innimellom da, og har nå i et par år hatt DjuiceNONstop, med fri SMS og MMS. Betaler 299,- pr.mnd, og sender gratis meldinger. Og jeg sender MANGE mld pr.mnd:-)) De satte dessuten ned ringeprisen for et par mnd siden, så nå er det ok priser å ringe med å... Har for tiden en NOKIA 6288, (3 uker gml), og er kjempefornøyd. Bra kamera og enkle funksjoner eller. Bytter tlf ca 1 gang pr år, for da får jeg sånn tilbud på 1 kr:-))) med bindingstid da, men er jo ok så lenge man er fornøyd:-))
Nickey Mouse Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Bruker tele2. Greie priser og aldri opplevd noe tull. Raske svar fra kundeservice. Har selvfølgelig familieabo eller hva det nå kalles, mannen min og jeg. Har Nokia n73, fordi jeg er Nokia fan og fordi kameraet er helt genialt og telefonen har alle de andre funksjonene jeg trenger. Stooor skjerm er et pluss!
Bruble Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Har bedriftsabbonement fra Newphone jeg. Og en Nokia n93i. Vi i firmaet vårt ringer gratis oss i mellom og har rabatter på ringeminuttene ellers.
BettyBoob Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Netcom - pappa sitt eldgamle abonnement med meget gunstige priser, har hatt det i 10 år nå. De gangene jeg har hatt bruk for hjelp har jeg fått god service der. Sony Ericsson w880i, mest fordi den er så liten og pen (men knuste økonomien min i mai da men
Hera Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Er Telenor kunde, har vært det helt siden jeg kjøpte mobil første gang i 1994. Aldri hatt noe tull med de. Har kun hatt Nokia telefoner. Nettopp kjøpt meg ny, en Nokia 6300.Veldig fornøyd så langt;0)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Har Tele2 abb. Sånn som koster 49,- kroner pr.mnd eller no'... Har en Nokia 6280 (tror jeg...??..) Kjøpte den fordi det er stor og grei skjerm, og den har ok kamera. Jeg bruker tlf. til å ringe med, sende meldinger og ta bilder med når fotoapparatet ikke er med. Til mitt bruk er denne telefonen helt fin ;o)
Verbena Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Har Chess Touch og er veldig fornøyd. Kundeservicen er super og prisene passer mitt forbruk perfekt. Byttet fra telenor djuice kontant i høst og jeg bruker nå ca 1/3del av det jeg brukte i mnd tidligere, og jeg bruker telefonen mye mere. Nå har jeg i tillegg fått Friends, så jeg ringer sambo og de 2 vennininene mine som jeg ringer mest til helt gratis! Sender mest meldinger, men etter at jeg nå begynner å få bukt med den sosiale angsten min så ringer jeg mer og mer. Har forresten en Nokia 5140i, veldig praktisk med to små gutter som finner ut at å kaste mammas mobil ut vinduer(vi bor i 6etg, men er halv etasjer så 4 vanlige) og diverse er veldig morsomt!
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er netcom kunde. Rett og slett fordi resten av familien har det og vi har sånn trådløs familie. Har en nokia 7373 Pink. Er veldig fornøyd. Liker den fordi den er rosa metallic, og så tror jeg det er greit kamera på den også Slifter når nokia kommer med en ny rosa tlf.. Ikke så ofte dem gjør det. Men liker det litt rosa. hihi
Honningmelon Skrevet 1. juni 2007 #13 Skrevet 1. juni 2007 Har Tele2. Ikke hatt mye å klage på. Har en Sony Ericsson K800i. Den har jeg fordi det er 3G på den, og veldig bra kamera. Så jeg tar mye bilder med den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå