Gå til innhold

sex etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg "ødlegge" noe med å ha sex 3 uker etter fødsel?sydde ikke om det har noe å si?noen erfaring jenter?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ks så jeg aner egentlig ikke,men jeg hadde sex en uke etter fødsel,og det har ikke skjedd noe her..:)

Skrevet

Herregud for en nydelig gutt du hadde fått Kine !! <3

Jeg lurer å på dette .. * savner sex * :P Huff og huff .

For vel teste og satse på det beste jeg ... ;) Kan vel

ikke akkurat skje noe farlig .. ?!? Hehe ..

Skrevet

Kan ikke skje så mye galt, men bruk kondom de første 6 ukene etter fødsel. Det er fortsatt ganske åpent, så det er lettere å få infeksjoner. Føler jo med endel bakterier og slik når man har sex.

Skrevet

Det var i "gamle dager" de anbefalte å vente med sex etter fødsel. Så lenge du ikke er i smerter og det føles naturlig ut for dere, er det ingenting i veien for sex. Har også hørt at man bør bruke kondom grunnet fare for infeksjon, dessuten kan man jo bli gravid igjen rett etter fødsel, så det er jo like greit å beskytte seg mot både det ene og det andre.

Skrevet

Etter at jeg fødte min første, så klarte vi å vente i 10 dager før vi hadde oss. I alle de gravidbøkene sto det forskjellig på hvor lenge man måtte vente, det var alt fra 3 mnd til 2 uker. Men jeg fant en bok der det sto 10 dager, og da fulgte vi den :)

Jeg hadde ikke sprukket etter fødselen, men fått noen rift som ble sydd.

Trur det er individuelt når man kan/vil ha sex igjen, man må nok føle seg fram. Min venninne f.eks. venta i masse mnd før ho hadde sex igjen, men ho hadde smerter og lysten var borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...