Mulle :) Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Skal jobbe 34 timer denne helgen. Godt jeg har sendt mann og barn på hytten... Håper dere alle får en fin helg =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Oida, det var ikke lite heller! Trøst deg med at det blir masse penger på deg :-) Lykke til! Blir sikkert greit, når du først er på plass :-)
Mulle :) Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Takk skal dere ha JAda helgen går fort den men kjedelig å komme igang
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Masse lykke til, håper helgen flyr fortere enn fort :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå