Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 endelig..men må opp igjen på sykehuset imorgen å ta gulsot prøver av nurket,men det gjør ingenting så lenge vi får være hjemme. nå skal vi bare kose oss,og gjøre storebrødrene kjent med han:) Eldstemann tar rollen veldig seriøst..hehe;) mens de 2 andre egentlig ikke bryr seg så mye enda. blir ikke mye nett på meg i tiden fremover nei;) nå når vi har fått enda en sjef i hus:p gratulerer til alle som har født og lykke til til dere som nærmer dere:)
Alba44 Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer så masse med gutten!!! Nyt tiden og kos dere )) Fikk du han før termin?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 gratulerer med gutten. jeg har termin dagen før deg, og kom ned på kk litt før kl 23. samme dagen som du fødte. trodde min gutt hadde tenkt seg ut også. men han skulle visst være her lenger likevel.
boble <3 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 ÅHHHHH så utrolig nydelig han er. Gratulerer så masse!
hit og dit Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer med guten, og velkommen heim. Forresten veit du kva han egentlig seier på den reklama som du rappa nicket ditt fra?
spirenr 2 er gutt! Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer så masse!!! Det er best å være hjemme ja Kos dere masse med den nye sjefen!
Poteto Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 gu så fine han var gratulere så mye, å kos dere kjempe masse!!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 gratulerer kjempe masse med nurket!!!! må kose deg kjempe masse hjemme!! missunlig på deg!! vil også se lille gutten min snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå