Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig at barnefaren har de da? Det fortalte nemlig barnefaren i dag. Vart litt usikker. Hun på tk hadde nemlig fortalt han at det var vinter, påske, sommer og juleferie som gjaldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er vell noe dere må bli enige om.. da guten vår bodde hos biomor, kom han til os i alle ferier... så lenge det var mere enn 2 dager..

Skrevet

Han sa at om det hadde blitt avgjort i retten, så hadde han ikke måttet ha dem i høstferien....

Skrevet

Hos meg har faren jenta i høst- og vinterferie, 3 uker om sommeren, og jul/påske-deling. Blir ikke særlig samvær hvis ikke... Tror dette er ganske vanlig, vet om flere som har denne delingen.

Slippe å ha dem? Vil han ikke ha dem da?

Skrevet

Han mente han var en super pappa siden hadde hadde dem.....selv om han ikke måtte.

Skrevet

Når vi var til mekling var høsteferie også med i de feriene mekler mente hørte hjemme i fordeling av ferie.

Men noen fedre er jo "flinke" bare de har ungene. Selv en min eks utrolig "snill" mot meg fordi han har ungene sine annenhver helg. (Hans egne ord).

Skrevet

Vi har annenhver høst- og vinterferie. Enkelt og greit:)

Skrevet

Vi har praktisert en fleksibel feriemodell høst- og vinterferie, og da etter barnas ønsker. Dersom noen har hatt anledning til å ta dem med på ferie, har den parten hatt dem. Vi har aldri "kranglet" om dem for å si det slik. Det har løst seg bra. Men dersom begge parter hadde reist på ferie og ville hatt dem med, måtte vi nok inn i et annenhvert system som vi i utgangspunktet har praktisert til jul og påske. Her har også barnas ønsker og om noen reiser bort (påskeferien) vært avgjørende.

Ellers er det veldig lurt at man får bestemme annenhvert år når man skal ha barna i sommerferien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...