Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være farlig for babyn å sitte lenge ute å sole seg??kan d bli for varmt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vil kjenne det ubehagelig lenge før babyen, tro du meg!

 

Er faktisk ganske stimulernede for babyen å få litt sol på magen:=)

Men om du syns det føles ubehagelig, kan du legge noe over magen innimellom da. KJøle litt ned.

Skrevet

Tusen takk for svar!!:D

da går jeg ut igjen å soler meg!!!hehe:)

deilig at varmen endelig har kommet!!!:)

Skrevet

heldiggris, her pøser det ned for tredje dagen på rad!

 

men jeg har solt meg masse tidligere i vår jeg da. sommeren kom tidlig hit. digg!

 

Men smør deg! som gravid kan du lett få pigmentflekker osv i sola.

kos deg for meg og! jeg elsker sola!!

Skrevet

etter to dager ute i sola nå har jeg endelig oppdaget den berømte pigmentstripen under navlen!Jippi!=)hehe. Og foruten det er jeg solbrent som bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...