EliSue Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Kan det være farlig for babyn å sitte lenge ute å sole seg??kan d bli for varmt?
VinterSol+2 Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 du vil kjenne det ubehagelig lenge før babyen, tro du meg! Er faktisk ganske stimulernede for babyen å få litt sol på magen:=) Men om du syns det føles ubehagelig, kan du legge noe over magen innimellom da. KJøle litt ned.
EliSue Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk for svar!! da går jeg ut igjen å soler meg!!!hehe:) deilig at varmen endelig har kommet!!!
VinterSol+2 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 heldiggris, her pøser det ned for tredje dagen på rad! men jeg har solt meg masse tidligere i vår jeg da. sommeren kom tidlig hit. digg! Men smør deg! som gravid kan du lett få pigmentflekker osv i sola. kos deg for meg og! jeg elsker sola!!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 etter to dager ute i sola nå har jeg endelig oppdaget den berømte pigmentstripen under navlen!Jippi!=)hehe. Og foruten det er jeg solbrent som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå