_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har sååå vondt i korsryggen at for vær gang jeg rører meg så triller tårene. Smertene sitter i korsryggen og går rundt på vær side og frem til magen + at det verker nedover beina.. Dette er så vondt at jeg klarer nesten ikke ta meg av ungane mine, jeg sitter bare og gråter hele tida for dette er sååå forbanna vondt (( Jeg var ikke plaga med sånne smerter når jeg gikk med de to første..
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Ingen som har bekkenløsning her???
snuppelure 74 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Dette kan nok høres ut som bekkenet ja Hadde veldig problemer med bekkenet når jeg gikk med Amalie og jeg har det nåigjen bare 9 uker på vei.... det verker veldig i korsryggen,menogså i bekkenet
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Usj æsj da...... Møkk altså... Trudde alle her inne hadde et plagefritt svangerskap jeg siden jeg ikke fikk noe svar hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå