Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg hadde håpet at min forlover ville lage en koselig dag for meg,og prøve å få med alle mine venner, til å ha en fin dag -kveld sammen... Men hun ville først bare at jeg og hun skulle gå på spa,bare vi to ete en plass og kansje ta noen øl.. No er planen hennes å ta meg med på en salong å få annsiktsbehandling 7 dager før bryllupet, og kansje møte noen få av vennene mine på byen om kvelden.Det er greit for meg det. Men hvordan er det å ta en slik annsiktsbehandling så nært bryllupsdagen?Noen som vet? Får en ikke gjerne et utbrudd me kviser etter en slik behandling?
rødhette* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 1) Jeg forventer ikke utdrikningslag 2) Jeg har hatt ansiktsbehandling én gang, og fikk ikke utbrudd av kviser etterpå.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 1) Jeg forventer ikke at hun skal lage til noe, men jeg håper hun vil. Må innrømme at jeg hadde syntes det var koslig. 2) Har aldri tatt ansiktsbehandling selv, men alle jeg har snakket med, som har tatt det har fått en del kviser etter behandling.
rødhette* Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Grunnen til at jeg ikke forventer noe er fordi forloveren min bor på en annen kant av landet enn meg, vennene mine bor spredt rundt i hele landet, og jeg reiser utenlands for å gifte meg. Så forloveroppgaven var bare å signere forlovererklæringen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå