Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har arvet en skinnsofa, men det lukter røyk av den, har vasket den flere ganger med såpe og vann men lukta er der fremdeles. Noen som har noen bra tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøve å blende LITT eddik i vannet? :-)

Skrevet

Nei, men d skal jeg prøve med en gang, :) takk for tipset.

Skrevet

Røyk er noe av det siste en klarer å få bukt med. Det hjelper ingenting hva du gjør. Vi arvet en stoff sofa som var "innrøkt", ingen har sittet i den og røykt, men den har vært i en stue med røyk. Den stod til lufting i tre, jepp TRE år. Fikk dne inn i stua. Neste dag var den på hodet ut, hele stuen vår luktet DRITT pga sofaen som stanket! Nå sier jeg neitakk til alt arvegods (møbler) fra hus med røyk i.

Skrevet

Husk og ikke ta så mye da. Og etterpå kan du ta et par skåler med eddik og sette under sofaen over natta..det hjelper også. I hvertfall gjorde det det her :-))

Skrevet

Kanskje det er annerledes med skinn? :-)

Skrevet

prøver med litt eddik jeg, vært forsøket :)

Skrevet

Ja det er det sikkert:) , bare tenker på hvordan jeg stresset gubben ut for å hente en tre-seter og to stoler, kastet den gammle slitte sofaen, jeg drog inn og ut møbler helt alene ene dagen, neste dag hev jeg ut igjen. Så var det leting i avisen etter ny sofa:) hehe, tror du gubben var sur? Han kjente jo ikke noe lukt....blææææ sier jeg. Han eier ikke luktesans, hadde nettopp sluttet å røyke han, så han syntes sikkert lukten var deilig:)

Skrevet

bland ut litt vaniljesukker og vask sofaen med det,det tar det meste...Hadde nettopp en hannkatt inne som skvettet oppover sengen vårs og på teppene oppi gangen i 2.etg....satte fram skåler med rent vaniljesukker rundt omkring der han hadde vært,og ABSOLUTT all lukt var borte.Og det var over natta....Så jeg ville prøvd dette var jeg deg=)Lykke til=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...