Mazza** Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 drittlei været her på østlandet nå altså....pluss at jeg har vel den bleikeste kroppen i verden omtrent.....VIL HA SOL NÅ!!!
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Kan jo ikke reise til syden nå da... Værmedldinga sier jo at sommeren kommer i helga..... Men, fristende med sydentur : JA!!!!!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 JAAAAAAAAAAAA Skal bare ha ferdig konfirmasjonen og dåpen nå i juni..
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Jammen... .jeg får jo ikke penger før tidligst mandagen... *æsj* Jaja, gubben hadde nok ikke blitt sur om jeg stakk en uke på ferie han, har nok å henge fingrene i med jobbing... hehe
Patetica fåkksi Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Dere som alltid frister meg med norsk kultur og helsevesen, i dag er det min tur: JEG BOOOOOOOOR i Syden og det er varmt her, masse sol og jeg sitter naa i min nye bikini som jeg kjöpte i gaar! :-) Har ikke blirr mye brun enda da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå