MomInUSA Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Var paa ekstra UL i gaar (for a sjekke baby's vekt og fostervann paa grunn av liten vekt oekning+sv diabetes). Det var helt utrolig. Kunne se mye mer enn jeg hadde forventet. Forrige svangerskap hadde jeg UL i uke 38/39 og kunne ikke se noe. Han som tok UL var veldig grei og viste oss masse ekstra etter han hadde tatt maal. Det er helt utrolig hva man kan se. Fikk se alt fra de tre blodaarene i navlestrengen, de fire hjertekamre, hoverpulsaaren og venene (helt rart at de kan se alt dette) - han gikk over all deler av kroppen og viste oss hva som er bra aa se. Vi kunne se at hun oevde paa aa puste. Hun laa og gnagde paa haanden sin hele tiden, saa han kunne ikke faa til noe bra bilde - men saa ansiktet tydelig og kunne til og med se at hun bevegde oeynene fra side til side!! Kunne ogsaa se at hun har haar (kunne se smaa straaler eller pigger som stikker ut fra hodet). Mannen min spurte foer UL om radiologen kunne se etter kjoenn igjen. Han sa det er mye vanskeligere aa se saa sent og at vi boer gaa med hva de fortalte oss sist, spesiselt siden baby naa hadde snudd seg og lagt seg i seteleie (noe som forresten ikke foeles bra for blaera mi-auu). Men etter hvert kunne vi se tydelige bilder som bekreftet at det er jente -morsomt!! Faar ikke noe resultat foer om en ukes tid - men alt saa iallefall bra ut med den lille jenta vaar. Saa om dere faar tilbud om UL rundt uke 33 - gled dere!!!! Skikkelig goey aa se!
taswe Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Åh, nå gleder eg meg til å sjå jenta mipå Ul kommande mandag, me har nettopp komme over i veke 35, men er jo 34 på vei, så då er det jo fullt mulig å få sjå ganske bra likevel då. Me skal inn på 3D-UL så det hadde vore stas å sett det ... Her går det også på at snuppa ikkje legger på seg så me har et vekstavvik på -20% og skal derfor sjekkast igjen nå..
MomInUSA Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg gikk akkurat inn i uke 34 - saa du er en uke forran meg - saa du faar nok sikkert sett masse - spesielt med 3D UL. Her har de jo bare gamle og ikke veldig oppdaterte UL apparater, og vi saa masse med det!! Lykke til paa UL paa mandag - haaper alt er i skjoenneste orden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå