Gå til innhold

Hvis far kjøper klær til barna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøper han ting dere liker, eller blir det tøy dere aldri i verden hadde kjøpt?

Jeg sendet sambo på pysshopping en dag. Han kom hjem med 4 kjempefin pysjamaser fra HM, en fin skjorte og en shortsdrakt jeg nok ikke ville kjøpt selv. Men det visste han også.

Det var med pirater på......... regner med at det blir spiderman etterhvert også . ( grin grin... snufs........) Men hvorfor skal jeg bestemme hva han skal ha på seg alltid egentlig........

synes han var flink jeg!

så når det blir sol så får han på shorts og singlet med pirater på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stå pysj ikke pyss

Skrevet

Hvis far hadde kjøpt klær til barnet hadde jeg vært lykkelig...:P

Han har gitt meg penger et par ganger til å kjøpe klær til henne, det er det eneste.

Skrevet

I dag har jeg kjøpt joggiser. de skal han få betale:)

Skrevet

min kjære var på shopping her en dag... kom hjem med en søt olakjole, piratbukse og en topp. kjempefint alt sammen :o)

lurte på hvorfor han hadde kjøpt kjole, egentlig, siden vi er blitt enige om å ikke kjøpe flere kjoler før hun kan gå. da fikk jeg til svar "hun må jo pynte seg når vi skal på resturant i syden"

he he

Skrevet

så søte.... skjorta her hadde han sett i sammenheng med en bukse jeg hadde kjøpt. mente den ville passe helt perfekt. hvilket den gjør også....

nå venter vi på sol i morgen! da skal vi ta i bruk sommertøyet:) endelig!

Skrevet

Her går far "bananas" når vi kommer på butikker med barneklær. Han elsker å shoppe til mini. Flink er han også:-)

Skrevet

Pappan her i huset er veldig flink til å finne klær. Han har kjøpt reise hjem antrekk til begge guttene,mens jeg har vært på sykehuset og han har slått an hver gang + de andre (få) gangene han har kjøpt noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...