Monajenten Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hihi, nysgjerrigperer;) Skal nok ikke det nei, men hadde vært moro;) Begynner kl. 16.00 om noen har tenkt å gå
nickoline og supermann Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 er det i Bergen? kusina mi skal. Håper hun kommer videre. hun er så flink. lykke til:)
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Hehe jeg bare tullet;) Lykke til til kusinen din:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Da har du en halvtime på deg... Off you go!!!!) Ta med deg gitaren og spill en av de nyydelige låtene dine!! Du er jo rååflink til å synge Monajenten!!)))
nickoline og supermann Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Ser det når jeg leser om igjen.......men hvorfor skal du ikke ...........hvis du kan synge. stemmen min er kun til husbruk. Andreas elsker den da........heldigvis!
Monajenten Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Hihi ser nå at det ser ut som om jeg har skrevet et skikkelig fiske-etter-komplimenter-innlegg;) Det var IKKE meningen, men takk:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Nei, gi deg nå.... Men, hvorfor vil du ikke dra?? Om jeg kan spørre da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå