Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 KOm plutselig på henne tidligere idag... er hun her m nytt nick tro? eller er hun forsvunnet fra dib?
*mamma* snart bryllup Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Husker henne ja, men vet ikke hvor hun ble av hmm...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 dytter litt jeg
Sassy. Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Men jeg aner ikke noe om hun er her lenger.... "kjente" henne ikke..
Northernlights Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Om det er henne jeg tenker på,så fikk jeg melding fra henne for mange mndr siden med beskjed om at hun ikke kom til å være her så mye,men komme innom avogtil.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 det er nok den du tror med det nicket, snuppa. selvom du helst vil at det skal være noen andre.... stor klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Husker henne, ja. Jeg har ikke sett henne, jeg heller... Skjønte ikke helt svaret ditt, løvejenta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå