Kyosanim Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Er for tiden 100% sykemeldt. Var hos legen i dag og fikk ny sykemelding for juni. Ringte sjefen min og la igjen beskjed. Hun ringte nettopp opp igjen og virket litt forrvirret da jeg tok telefonen. Måtte nesten fortelle henne ordrett at hun var sjefen min. Etter litt taushet sa hun "Å ja ja, det er .... ja. Jeg trodde først det var en kunde. Men hallo, det er vel ingen kunde som hadde ringt for å fortelle at vedkommende fremdeles er sykemeldt? Er jeg glemt allerede? Og jeg som prøver å holde kontakten per mail og et og annet besøk når formen tilsier det? Hvis dette er tendensen kan jeg ikke si det lover godt ifh til permisjonen. Kan jo ikke fly ned dørene der heller for ikke å bli glemt.
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Det høres ut som en oppegående sjef ja.. he he. Tenk at det er mulig...
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Hehe.. For en sjef... Har du vært sykemeldt lenge eller?? Tenk å glemme sine ansatte da.. Skjønner at Røkke ikke kan huske navnet på alle ansatte,men en sjef i en vanlig bedrift burde da vite hvem han/hun er sjef for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå