Gå til innhold

Sjefen min husker meg ikke.........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for tiden 100% sykemeldt. Var hos legen i dag og fikk ny sykemelding for juni. Ringte sjefen min og la igjen beskjed. Hun ringte nettopp opp igjen og virket litt forrvirret da jeg tok telefonen. Måtte nesten fortelle henne ordrett at hun var sjefen min. Etter litt taushet sa hun "Å ja ja, det er .... ja. Jeg trodde først det var en kunde. Men hallo, det er vel ingen kunde som hadde ringt for å fortelle at vedkommende fremdeles er sykemeldt? Er jeg glemt allerede? Og jeg som prøver å holde kontakten per mail og et og annet besøk når formen tilsier det? Hvis dette er tendensen kan jeg ikke si det lover godt ifh til permisjonen. Kan jo ikke fly ned dørene der heller for ikke å bli glemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som en oppegående sjef ja.. he he.

Tenk at det er mulig...

Skrevet

Hehe.. For en sjef... Har du vært sykemeldt lenge eller?? Tenk å glemme sine ansatte da.. Skjønner at Røkke ikke kan huske navnet på alle ansatte,men en sjef i en vanlig bedrift burde da vite hvem han/hun er sjef for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...