Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Skal du noe spennende i helgen? Jeg måååå begynne å vaske tøy og finne frem til alle jentene og meg selv....sambo klarer å ta sitt heldigvis;-) - for nå er det bare 1 uke igjen til vi reiser - JIPPI:-))
Tiggywinkle Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 I kveld skal jeg spise sushi og kose meg. I morgen skal vi ha en litt forsinket bursdagfeiring for storebror, og jeg håper virkelig regnet gir seg så vi kan bruke haven og grille som planlagt.. Søndag får vi venner med barn til lunsj, så ja det blir en travel helg. Håper småtuppene blir kvitt magesjauen fort... Misunner deg Hellastur nå ja, prøver å få til noe selv med jentene. Men det er så mye som skjer frem mot skoleslutt så vi får se... God helg alle sammen:-)
Little Miss Naughty Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Her skal det styres i hus og hage (les terasse). Terassen skal rengjøres og oljes og leiligheten trenger en grundig gjennomgang. Men siden det er meldt topp vær her i Nord så blir det nok noen turer ned til Bukta. Vett'u Klatten, jeg har allerede fått time til neste uke for testing av blodet. Så takk for tipset. Ha en super helg alle sammen. Helle
Plutseliten :) Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Satser på at godværet kommer,de har lovet det Har kjøpt Ole Brum baby plaskebasseng til minsten som hadde vært gøy å testet ute.Hitil har han sittet i det inni dusjen,og synes det er vannvittig moro ) Må luke i grønnsaksbedet også , jeg var veldig raus med gulrotfrøene da jeg sådde i våres. De var jo så bittebittesmå,så drysset litt ekstra Bursdagsfeiring til moren min med hele familien på søndag,det bruker være full fart og veldig hyggelig. Lykke til med vasking og finnefram...er jo så koselig å ordne til for ferietur...
♥Snulder Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Ingen ting;=) Ihvertfall minst mulig!! Jeg har klesvask til taklampa etter at de store gutta har vært alene hjemme noen dager.... Og så flott tørkevær som det er.....not....
Reveenka Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Kult med klesvask, sant...? Jeg driver og lurer på når jeg kan begynne å lære ungene å vaske sitt eget jeg - tenkte det var lurt å begynne så tidlig at de syntes det var gøy c",)
phantomet Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Å nå sitter jeg her med laptopen i fanget, snart et glass vin i hånden og deilig sushi hvert øyeblikk... (Nyter synet av den fine bling-blingen som phantom-mannen har tegnet og fått laget, mens jeg hører de eldste ungene gjør seg klare for sengen...) Imorgen skal vi være valpevakt for halvbroren til verdens minst intelligente hund...så blir det Yayas med jentene om kvelden. Søndag er det barnedåp... Så helgen har vel blitt fylt ganske så bra....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 helgen skal nytes ute,i goværet vi har ;o) for etter ørti maskiner med klesvask,ser jeg nesten meg ferdig der. helgevasken er også i boks. men tenker det blir pusling i hagen,og planting i do,hehe. nå snart skal vi nyte salat med det rare i og grillmat.sen kveldskos er greit på en fredags kveld. di fleste av dere får sommer og sol nå.så finn frem solkremmen,og gjem rustfjernern ;o)
allerhelstNorge Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Har seinvakt imorra men først kjøre på balletten og så hente au pair'en. Har eksamen på mandag så jeg skal åpne bøkene og lese ca 3 sider. Er liksom ikke så opptatt av å få en bra karakter lenger.... Jeg har jo kommet inn på studiet jo, så vil heller nyte mest mulig tid med barn og sambo. God helg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå