Gå til innhold

Vårt første AIH forsøk :-)


Julie73

Anbefalte innlegg

Hei, prøver å logge meg inn her. Alt er helt nytt og jeg føler meg litt "forsiktig" når jeg logger meg inn. Vi hadde vårt første AIH forsøk 23. og 24. mai, skal ta test 7. juni - føler faktisk at jeg har en del symtomer...er veldig trøtt, stikninger/små kramper i underlivet/menssmerter, ømme bryster, små kvalm (annerledes kvalme) - håper jeg ikke blir skuffet når testen skal tas. Flere med erfaring fra AIH/IVF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at det skal gå bra med dere. Har ikke erfaring med noen form for assistert befruktning, men har slitt endel for å bli gravide før jenta vår kom. Brukte 2 1/2 år på det. Var igjennom Pergotimekurer og lapraskopi før vi klarte det selv til slutt. Etter dette har det vært relativt lett å bli gravid. Har vært gravid 3 ganger siden mai i fjor, men har mistet to i SA. Nå ruger jeg på en liten spire som jeg håper vil bo hos meg i mange måneder fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte :-) Vi har også vært igjennom tre pergotime-kurer, samt lapraskopi, den siste kuren inkluderte menopur og eggløsningssprøyten, siden vi prøvde AIH. Tok en blodprøve idag, så imorgen får jeg svar fra Riksen om det er noe økning på HCG'n. Testen var negativ idag, men det kan jo være litt tidlig. Så fint at du lett blir gravid, får bare håpe at det snart fester seg og spirer da :-) Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt begynte jeg å blø voldsomt. Det rare er at, frem til onsdag følte jeg meg gravid med ømme bryster, dilla på vørterøl (noe jeg ikke liker), trett og hadde en del endringer i kroppen - men natt til onsdag sov jeg som normalt (noe jeg ikke har gjort siden AIH forsøket), hele onsdagen og torsdagen følte jeg meg helt tom. Symtomene var borte og jeg begynte helt plutselig å gråte..hvorfor vet jeg ikke. Så i natt begynte jeg å blø, voldsomt. Jeg har menssmerter i underlivet. Jeg er bare lei meg, på en måte. Er det kroppen som selv tolker signalene, uten at jeg helt forstår dette? Er dette en vanlig mens? Har jeg mistet det som kunne blitt et barn? Jeg føler meg så "lost" i en haug med spørsmål. Alt føles så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk da den triste bekjeden om at egget ikke festet seg! Rart hvordan man kjenner at det blir befruktet og hvordan kroppen forandrer seg fra dag til dag - jeg trodde virkelig ikke at man kjente slikt FØR man var gravid, dvs før egget festet seg...men det gjør man altså. Vel vel, bedre lykke neste gang (nå har jeg kommet meg opp igjen og er klar for ny innsats). Men vi venter til IVF forsøket i september, orker ikke AIH nå i juni. Bedre å ta sommeren til hjelp og heller være litt kjærester i sommer, kanskje vi klarer det selv :-) Evig optimist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...