Gå til innhold

hvor godt stemmer mens.termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leser at mangen blir satt tilbake eller frem ved kontroll i forhold til mens.termin..

hvor mye er det evt snakk om noen ganger? og er dette vedlig vanlig...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min menstermin stemmer helt:) Tror det er vanlig at den blir flyttet på noen, men er ikke uvanlig at den stemmer heller:P

Skrevet

..jeg mener at UL-termin er for sen.

Har menstermin 8 dager før UL-termin

-og dersom UL stemmer,

så har jeg testet positivt riiimelig tidlig for å si det sånn! :)

Skrevet

jeg ble satt frem 5 dager...fødte tre dager etter mens termin..

Skrevet

Min mens-termin stemmer perfekt i forhold til UL-termin, begge sier 7. oktober :)

Skrevet

Jeg ble flyttet, så min UL-termin er tre dager senere.

Skrevet

Jeg ble også flyttet.

Hele 16 dager senere.

Jeg var jo bare såvidt gravid jeg da når jeg tok testen...

Nei får ikke det helt til å stemme. Var jo kvalm og ømme pupper en stund før jeg tok testen også.

Men det er bare å vente å se..................................................................................................................................................................................!

Skrevet

Mine stemmer heilt overeins med kvarandre.

Skrevet

menstermin 11.juli, ULtermin 7.juli. Ikke så mye, selv om jeg vet helt eksakt når jeg ble gravid :)

Skrevet

Jeg ble satt 14 dager tilbake på ul! Om ul terminen stemmer så fikk jeg positiv test 3 dager etter unnfangelsen ca! em.

Skrevet

Jeg ble flyttet fire dager frem..Og det kan stemme ganske bra, for hvis menstermin stemte så testet jeg positivt rimelig tidlig. Deilig å bli flyttet litt frem, enda det ikke var mye...så er den resterende tiden i første tri. enda litt kortere.. :)

Skrevet

jeg fikk jenta mi PÅ mens-termin, ul termin var tre dager seinere:)

så min termin var den "riktige":)))

denne gangen faller begge terminene på samme dato

Skrevet

har menstermin 20 august og ultermin 18 august...spennede å se om han kommer før eller etter:)

Skrevet

Min stemte overhodet ikke. I følge menstermin skulle jeg ha født om 5 dager. ULtermin er 23.juli.

Skrevet

Min UL-termin var den 30.mai.Menstermin er 2.juni.Håper den stemmer.:-)

Skrevet

Min termin blei flytta 3 dager på ultralyd. Mens termin er 7. juni, ul termin er 10.

Skrevet

Her er både menstermin og ul- termin 16 juni.

I forrige svangerskap ble jeg satt hele 14 dager tilbake etter ul. Jeg visste da at mensterminenen stemte omtrent på dagen. Jenta mi kom 5 dager før ul- termin...

Skrevet

Jeg har menstermin 16.juni, mens UL-termin er 1.juli....så får se da hvilken som stemmer!:) håper på at lillepia kommer mellom disse datoene, jeg...

Skrevet

Hos meg har det stemt forbløffende bra med mens termin. Forrige gang flyttet de termin 1 dag frem etter ul. Fødte 1 dag etter ul termin - 2 dager etter mens termin. Denne gangen flyttet de terminen 2 dager tilbake i fht mens termin.

Skrevet

Min menstermin er 12. august, og UL-termin 10. august. Så det ble ikke rare furskjellen der!

Skrevet

Mens termin er 07,07,07 og ul termin er 16,07,07 ble flyttet 9 dager da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...