Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det likt i hele landet?

når er fristen til høsten?

er det noe lurt å putte en unge på 2 i barnehage når man ikke vet om det blir mer enn 1 år og hun kanskje kommer til å være borte fra barnehagen 1 måned nå og da? ikke så ofte men kanskje hver 3-5 måned? har det noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkefristen er nokså lik i hele landet. Søknadsfristen for å få plass til høsten var ihvertfall 1. mars her jeg bor. Noen kommuner har suppleringsopptak i januar, men nokså skjelden det er ledige plasser da.

For en 2 åring kan det ha en del å bety å være borte fra barnehagen i så lang tid. Dvs. det kan bli problemer når barnet skal tilbake til barnehagen igjen.

Skrevet

Fristen er vel lik i hele landet såvidt jeg vet. Får å komme med i hovedopptaket til denne høsten måtte du ha søkt før 1.mars.

Men det går an å ringe barnehagekontoret i din kommune å høre om de har noen plasser igjen.

Det andre du spør om vet jeg egentlig ikke noe om, men vil tro at det ikke kan være noe problem å ta ha ut av barnehagen for lengre perioser av og til.

Skrevet

okey. takk.vi skal flytte og det var svigerfar som ringte i går og sa til sambo at de hadde lagt utsøkeskjema til barnehagen der nå.

lurte på om det virkelig kunne være til høsten som han mente...

Skrevet

kan jo være private barnehager som ikke er med i det samordnede opptaket da....

Skrevet

Hvis det f.eks er en helt ny bhg er det godt mulig at søknadsfristen kan være nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...